Hoi allemaal, ik ben bijna 6 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik heb bij onze dochter het 9 maanden dagboek van O'baby by Pauline Oud ingevuld.
Ik wil nu weer gaan starten met het inullen, maar een ander boek lijkt me wel leuk.
Maar welke?? Hebben jullie tips van leuke boeken?
Ik vind het leuk dat er elke week wisselend vragen in staan en ruimte voor foto's. Ik ben niet het type voor veel lege ruimte om zelf wat op te schrijven, dus veel vragen in het boek is fijn.
Eerste pauline oud, tweede nijntje, derde* lifestyle2love en nu vierde ook lifestyle2love. Lifestyle2love kan om de week ingevuld worden, week 6, week 8, week 10 etcetc. En kan ook uitgebreid worden van kraambezoekboek tot schookfotoboek:) vind persoonlijk de vragen bij alle drie de boekjes wisselend per week. En genoeg ruimte voor fotos en eigen tekst
Ik heb mijn 9 maanden dagboek van Pauline. Wel een leuk boek. Al heb ik ontzettend moeten lachen om het stukje. Plaats hier een foto van je buik nu die nog plat is. Dat is die van mij al 10 jaar niet meer 😂🤣 wel heel veel vragen
Dank al voor de reacties. Ik heb op bol.com gekeken naar inkijkexemplaar van andere boeken van Pauline Oud, maar zijn exact dezelfde vragen. Alleen andere vormgeving.