63 Reacties

4 jaar geleden

de andere van pauline oud? ze heeft meerdere lijnen. (sorry ben pauline oud fan haha)

4 jaar geleden

Hier hetzelfde Pauline oud heb ik en dan mijn negen maanden boek

4 jaar geleden

Ik ben onderstaande in aan het vullen. Vaak gewoon dezelfde vragen maar je ziet wel je vooruitgang erin.

4 jaar geleden

Eerste pauline oud, tweede nijntje, derde* lifestyle2love en nu vierde ook lifestyle2love. Lifestyle2love kan om de week ingevuld worden, week 6, week 8, week 10 etcetc. En kan ook uitgebreid worden van kraambezoekboek tot schookfotoboek:) vind persoonlijk de vragen bij alle drie de boekjes wisselend per week. En genoeg ruimte voor fotos en eigen tekst

4 jaar geleden

Pauline oud hier ook, mede omdat er later nog meer boeken zijn en dat dan vind ik mooier is dat het allemaal beetje dezelfde trant is

4 jaar geleden

Heb zelf deze vandaag besteld van Stratier, was op slag verliefd op de kaft en ook de binnenkant spreekt me aan.

4 jaar geleden

Ik heb mijn 9 maanden dagboek van Pauline. Wel een leuk boek. Al heb ik ontzettend moeten lachen om het stukje. Plaats hier een foto van je buik nu die nog plat is. Dat is die van mij al 10 jaar niet meer 😂🤣 wel heel veel vragen

4 jaar geleden

Dank al voor de reacties. Ik heb op bol.com gekeken naar inkijkexemplaar van andere boeken van Pauline Oud, maar zijn exact dezelfde vragen. Alleen andere vormgeving.

4 jaar geleden

Ik heb deze

4 jaar geleden

Hier ook Pauline Oud.

4 jaar geleden

Ik heb dit. Elke week andere vragen. Ietsje duurder maar ben er heel blij mee.

4 jaar geleden

Vb week 7

4 jaar geleden

Van Studio Ins&Outs

4 jaar geleden

Ik heb deze. Erg blij mee!

4 jaar geleden

Ik Heb deze van de prenatal

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Hier ook Pauline Oud.
Heb de zelfde ‘ is een hele lijn van 😍

4 jaar geleden

Die van mij heet ik ben zwanger via bol.com mijn vriend heeft hem besteld. Is ook een leuk boek

4 jaar geleden

Deze keer vul ik dit boek in. Gewoon via bol.com

4 jaar geleden

Ik heb zojuist deze besteld! Ik ben benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op Maudia

Ik heb deze. Erg blij mee!
Die heb ik ook die is echt fijn en leuk