17 Reacties

5 jaar geleden

Bij de Hema hebben ze handige potjes vind ik. Per 3 of 4 verkocht, vind ze ideaal, ook met invriezen prima

5 jaar geleden

Wij hebben de avent bewaarpotjes, vind ik persoonlijk super! Mag in frigo, diepvries, microgolf, vaatwas 😅 kan je gewoon zetten waar nodig onze vriezer staat al vol van die potjes, ik maak iedere keer een grote portie en vries dit in die potjes in dan 😁

5 jaar geleden

Ik heb een hele rits Curver 0.25 liter bakjes

5 jaar geleden

Ik zoek ook naar dit soort bakjes, die niet van plastic zijn. Iemand tips?

5 jaar geleden

Wij hebben ze van de prenatal en de babydump beide van plastic en eigen merk. We gebruiken ze nu voor het bewaren van bv

5 jaar geleden

Wij gebruiken hier de nuby bewaarbakjes. Nu nog de kleine, straks de grote potjes als meneer meer eet.

5 jaar geleden

Wij hebben deze 5 stuks voor 2,50 bij de HEMA kan 250 ml in wij vullen ze nu voor de helft. Mogen in de vriezer en de magnetron en kunnen goed gestapeld worden

5 jaar geleden

Wij hebben de ronde bakjes van avent. Doe daar dan meerdere blokjes in en laat ontdooien

5 jaar geleden

Wij gebruiken klijne potjes van glas.

5 jaar geleden

Ik heb die ook. Top dingen

5 jaar geleden

Jaa die zijn ideaal!!

5 jaar geleden

Wij hebben potjes van babymoov 250ml. Heel goede potjes. Ik vries ook parties in

5 jaar geleden

Weet iemand ook of de bakjes van de Hema bpa-vrij zijn? Staat niet op de site bij het product namelijk. Of kent iemand een merk waarvan ze bpa-vrij zijn?

5 jaar geleden

Ik heb bakjes van philips avent. Verschillende maten hebben ze ervan.

5 jaar geleden

Weet iemand ook of de bakjes van de Hema bpa-vrij zijn? Staat niet op de si ...
Heb dit destijds ook opgezocht. Ik ben ook fan van die voedingspotjes van Hema.

5 jaar geleden

Heb dit destijds ook opgezocht. Ik ben ook fan van die voedingspotjes van H ...
Super! Bedankt voor jouw reactie Mollie. Die potjes van de Hema zien er ook zo leuk uit. Dan ga ik die ook halen/bestellen. Fijn!