24 Reacties

één jaar geleden

Ik heb er een van 120x150 peuterbed voormaat en die moet ik al dubbel doen onder zn matrasje. Dus zou eerlijk ge egd geen 1 persoons dekbed halen is wel erg groot dan

één jaar geleden

Je hebt bij de ikea ook peuterbed formaat

één jaar geleden

Reactie op Lynnm

Je hebt bij de ikea ook peuterbed formaat
Pff ik zie m nu staan op de site. Wij waren in de winkel en werden van de kinderafdeling naar het dekbedden/overtrekken afdeling gestuurd en zij stuurden ond weer naar de kinderafdeling. Daarna nog aan iemand anders gevraagd en die stuurde kns weer naar de dekbedden. Dus we dachten, zo blijven we heen en weer lopen 🤣.

één jaar geleden

Reactie op Sigie

Ik heb er een van 120x150 peuterbed voormaat en die moet ik al dubbel doen ...
Ja dat is wel een heel groot verschil. Thanks!

één jaar geleden

Reactie op Ro2020

Pff ik zie m nu staan op de site. Wij waren in de winkel en werden van de k ...
Oh das gek. Ik kwam erachter want zag n hele leuke dekbed overtrek maar wij hebben nog n baby formaat dekbed. Dus die paste niet

één jaar geleden

Hier zijn we nog lang niet aan toe aan een dekbed. Onze knul krioelt nog door het bed heen in alle mogelijke houdingen. Voorlopig dus nog even de slaapzak 🤭

één jaar geleden

Wij hebben een gewoon groot bed meteen gekocht. Dus een dekbed 140×200. Wij hebben de Julia van totaalbed. Is een katoenen 4 seizoenen dekbed. Lekker warm en katoen is het beste qua warmte en ook makkelijk te wassen zelf.

één jaar geleden

Wij hebben 100x135 en bevalt heel erg goed!

VRIEND

één jaar geleden

Wij willen een kussen kopen. Ze slaapt 2e deel van de nacht altijd bij ons en ze kruipt altijd bij mij op kussen (kan liggen aan bij mamma zijn en kussen). Dus wie weet slaapt ze beter in eigen bed met een kussen. Twijvel welk kussen, sommige zijn zo dun dat echt niks doet. Ook kan ik niet echt kussenhoesen vinden. Alleen met hele dekbedovertrek maar ze slaapt nog wel in slaapzak. Iemand ervaring met kinderkussens?

één jaar geleden

Onze dochter (3 jaar) slaapt in een peuterbed met matras van 140x70. Ze heeft daarop twee dekbedden van het formaat 120x150. Één lente-/herfst dekbed van de Hema en een zomerdekbed van een outlet beddenzaak. Hoofdkussen dat ze heeft is van mijzelf geweest en is heel dun en deed ik altijd voor mezelf onder een ander hoofdkussen. (Losse kussenhoezen heb je overigens bij de Action wel. Die van katoen verpakt in plastic op karton zijn prima.)

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wij willen een kussen kopen. Ze slaapt 2e deel van de nacht altijd bij ons ...
Nou precies mijn vraag, hanna wil ook graag met haar hoofd op een kussen sinds kort. Heeft er iemand tips?

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nou precies mijn vraag, hanna wil ook graag met haar hoofd op een kussen si ...
Hier is t kussentje van de ikea een aanrader

één jaar geleden

Reactie op Lynnm

Hier is t kussentje van de ikea een aanrader
Welke heb je als ik vragen mag ? Ik heb zon sierkussen, zon langwerpige die ze steeds in bed wil van ikea maar vind dat nou echt geschikt. Ojee toch nog naar de ikea van de week dan. Dat durfde ik van de week niet bang dat de bevalling zou beginnen omdat het bij hanna ook zo liep, maar dan de 37 wk voorbij en dan moet het wel kunnen 🤣🧡💚 Ik weet het echt belachelijk...

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Welke heb je als ik vragen mag ? Ik heb zon sierkussen, zon langwerpige die ...
Ja er lag er maar 1 op die afdeling bij de baby's en peuters. Dus die 🤣

één jaar geleden

Reactie op Lynnm

Ja er lag er maar 1 op die afdeling bij de baby's en peuters. Dus die 🤣
Check ga in wel effe zoeken 😉

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Zou als je gaat wel in de app of site checken of ze er zijn. Ze zijn vaak op. Wij hebben toen ook gezocht en bleek alles nog ergens in n doos te zitten (breda)

één jaar geleden

Reactie op Lynnm

Zou als je gaat wel in de app of site checken of ze er zijn. Ze zijn vaak o ...
Thanks voor de tip!

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Op internet van de polydaun Joupy kussen is ook een echte aanrader!

één jaar geleden

Nog even een vraagje, wat voor pyjama hebben jullie kindjes aan? M'n zoontje slaapt nog in zn slaapzak ik zn peuterbed, maar wil hem nu laten wennen aan een pyjama. Hadden al een dekbed liggen om aan te wennen en dit is geen probleem geweest.

één jaar geleden

Hier ook een meegroeibedje van de ikea, met een peuterdekbed & peuterkussen van de ikea. Bevallen erg goed! Mijn dochter slaapt in een dun pyjamaatje met lange mouwen, aangezien de warme pyjamaatjes te warm zijn omdat ze vaak netjes onder de deken ligt. Onder de pyjama op dit moment een romper lange mouw. Is gemiddeld 19 graden op haar kamer nu.