24 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Lynnm
Je hebt bij de ikea ook peuterbed formaat
Pff ik zie m nu staan op de site. Wij waren in de winkel en werden van de kinderafdeling naar het dekbedden/overtrekken afdeling gestuurd en zij stuurden ond weer naar de kinderafdeling. Daarna nog aan iemand anders gevraagd en die stuurde kns weer naar de dekbedden. Dus we dachten, zo blijven we heen en weer lopen 🤣.
één jaar geleden
Hier zijn we nog lang niet aan toe aan een dekbed. Onze knul krioelt nog door het bed heen in alle mogelijke houdingen. Voorlopig dus nog even de slaapzak 🤭
VRIEND
één jaar geleden
Wij willen een kussen kopen. Ze slaapt 2e deel van de nacht altijd bij ons en ze kruipt altijd bij mij op kussen (kan liggen aan bij mamma zijn en kussen). Dus wie weet slaapt ze beter in eigen bed met een kussen.
Twijvel welk kussen, sommige zijn zo dun dat echt niks doet. Ook kan ik niet echt kussenhoesen vinden. Alleen met hele dekbedovertrek maar ze slaapt nog wel in slaapzak.
Iemand ervaring met kinderkussens?
één jaar geleden
Onze dochter (3 jaar) slaapt in een peuterbed met matras van 140x70. Ze heeft daarop twee dekbedden van het formaat 120x150. Één lente-/herfst dekbed van de Hema en een zomerdekbed van een outlet beddenzaak. Hoofdkussen dat ze heeft is van mijzelf geweest en is heel dun en deed ik altijd voor mezelf onder een ander hoofdkussen. (Losse kussenhoezen heb je overigens bij de Action wel. Die van katoen verpakt in plastic op karton zijn prima.)
één jaar geleden
Reactie op Lynnm
Hier is t kussentje van de ikea een aanrader
Welke heb je als ik vragen mag ? Ik heb zon sierkussen, zon langwerpige die ze steeds in bed wil van ikea maar vind dat nou echt geschikt. Ojee toch nog naar de ikea van de week dan. Dat durfde ik van de week niet bang dat de bevalling zou beginnen omdat het bij hanna ook zo liep, maar dan de 37 wk voorbij en dan moet het wel kunnen 🤣🧡💚 Ik weet het echt belachelijk...
één jaar geleden
Hier ook een meegroeibedje van de ikea, met een peuterdekbed & peuterkussen van de ikea. Bevallen erg goed!
Mijn dochter slaapt in een dun pyjamaatje met lange mouwen, aangezien de warme pyjamaatjes te warm zijn omdat ze vaak netjes onder de deken ligt. Onder de pyjama op dit moment een romper lange mouw.
Is gemiddeld 19 graden op haar kamer nu.