33 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een langwerpig kussen. Daar slaap ik eigenlijk al jaren mee. Zonder kan ik niet meer slapen. Hier ook last van banden pijn. Bij mij helpt slapen op m’n linkerzijde. En rustig aan doen.

5 jaar geleden

Ik heb zo een kussen van domo echt goed

5 jaar geleden

Ik gebruik een voedingskussen. Ik heb ook veel last van mijn banden. Bijmij helpt het, ik ben er heel blij mee. En ik slaap veel beter

5 jaar geleden

Ik slaap weer sinds de doomoo! Maar blijft persoonlijk natuurlijk!

5 jaar geleden

Ik heb doomoo

5 jaar geleden

Heb het kussen bij de Hema weggehaald, lekker liggen echt super.

5 jaar geleden

Ik heb er eentje besteld op fruugo (zwangerschapskussen/zijslaapkussen). Deze is heel lang en kan helemaal om je heen, je slaapt als een roosje en voor mij helpt het meer om op mijn zij te blijven liggen

5 jaar geleden

Ik heb er zelf 1 gemaakt omdat ik vrij lang ben 😅 een 1 persoonsdekbed in de breedte opgerold, een oude hoes onder de naaimachine geroetsjt en dicht gemaakt met een koord. Die ligt van mijn schouder in de lengte naast m’n lijf, buik, been en enkel erop. Heerlijk!

5 jaar geleden

Ik heb er eentje van Doomoo, met kleine bolletjes vulling zodat ‘ie goed aanpast aan je lichaamsvorm en houding. Heerlijk! Wel prijzig, dacht destijds rond de €80 (heb hem jaren geleden eens gekocht vanwege een ongeval, komt dus nu weer goed van pas!)

5 jaar geleden

Doomoo big easy! Makkelijk bij te vullen en ligt als een wolk. 😍

5 jaar geleden

Ik heb de Litollo XXL, dat is een u vorm van 280 cm lang! Geen bolletjes vulling en een wasbare hoes. Ik vind hem heel fijn! Komt ook goed uit de test!

5 jaar geleden

Ik heb eentje van Doomoo. Voordeel ervan is dat ie niet warm wordt.

5 jaar geleden

Ik heb er een van Doomoo! Kan je gebruiken als slaapkussen en later ook als voedingskussen, eventueel als ligkussen voor je baby. En dat voor 49,-! Ideaal!!

5 jaar geleden

Reactie op Anne4444

Ik heb de Litollo XXL, dat is een u vorm van 280 cm lang! Geen bolletjes vu ...
Deze heb ik ook! Zeker een aanrader 😍

5 jaar geleden

Ik heb die van de hema, top ding!

5 jaar geleden

Gisteren de Doomoo Buddy gekocht en heb er heerlijk mee geslapen! Mijn vriend baalde zelfs dat hij er niet mee kon slapen en grapte dat hij er nu ook eentje voor z’n verjaardag wil 😉

5 jaar geleden

Ik heb deze: Bekijk Zwangerschapskussen XXL | Voedingskussen | Lichaamskussen | 280cm | Incl. opbergtas | Afneembare hoes | Grijs op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-280cm-incl-opbergtas-afneembare-hoes-grijs/9200000107256810?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik vind hem echt ideaal, slaap weer goed!

5 jaar geleden

Heb gisteren een zijslaapkussen bij de Big Bazaar gekocht voor 12 euro en de hoes bij Lidl voor 3 euro. Lekker goedkoop en slaapt nu al heerlijk!

5 jaar geleden

Ik heb ook een doomoo (de big variant). Bij de Prénatal gekocht een tijdje terug met korting. Bleef er nog iets van 39 euro over. Wat ik top vind is dat je de vulling kunt bijbestellen als hij vorm begint te verliezen.

5 jaar geleden

Ik heb een voedingdkussen gekocht bij lidl, iets van €13. Bevalt zeer goed. Zitten korrels in