33 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik een voedingskussen. Ik heb ook veel last van mijn banden. Bijmij helpt het, ik ben er heel blij mee. En ik slaap veel beter
5 jaar geleden
Ik heb er zelf 1 gemaakt omdat ik vrij lang ben 😅 een 1 persoonsdekbed in de breedte opgerold, een oude hoes onder de naaimachine geroetsjt en dicht gemaakt met een koord.
Die ligt van mijn schouder in de lengte naast m’n lijf, buik, been en enkel erop. Heerlijk!
5 jaar geleden
Ik heb er eentje van Doomoo, met kleine bolletjes vulling zodat ‘ie goed aanpast aan je lichaamsvorm en houding. Heerlijk! Wel prijzig, dacht destijds rond de €80 (heb hem jaren geleden eens gekocht vanwege een ongeval, komt dus nu weer goed van pas!)
5 jaar geleden
Reactie op Anne4444
Ik heb de Litollo XXL, dat is een u vorm van 280 cm lang! Geen bolletjes vu ...
Deze heb ik ook! Zeker een aanrader 😍
5 jaar geleden
Ik heb deze:
Bekijk Zwangerschapskussen XXL | Voedingskussen | Lichaamskussen | 280cm | Incl. opbergtas | Afneembare hoes | Grijs op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-280cm-incl-opbergtas-afneembare-hoes-grijs/9200000107256810?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ik vind hem echt ideaal, slaap weer goed!
5 jaar geleden
Ik heb ook een doomoo (de big variant). Bij de Prénatal gekocht een tijdje terug met korting. Bleef er nog iets van 39 euro over. Wat ik top vind is dat je de vulling kunt bijbestellen als hij vorm begint te verliezen.