35 Reacties

3 jaar geleden

Mimi jumi. Is een dure fles maar mijn zoon pakte ook geen fles en deze wel en ik hoor van meer mensen hetzelfde verhaal

3 jaar geleden

Philips Avent natural

3 jaar geleden

Ik heb de tommee, volgens mij passen alleen daar hun eigen spenen op. Wij zijn erg tevreden erover, ideaal dat ontluchtingsgaatje in de speen. En de speen wiebelt goed mee als meneer zit te martelen.

3 jaar geleden

Wij hebben zo veel flessen geprobeerd en geen 1 werkte. We hebben dan eens de fles van het Kruidvat geprobeerd en die gaat heel goed. Minder krampjes, minder verslikken, vlot drinken, goede boeren..

3 jaar geleden

Nuk

3 jaar geleden

Naast borstvoeding gebruiken de philips avent natural fles met een 0 maanden speen om onze kleine te laten wennen aan de fles voor de opvang. De 0+ maanden speen gaat al te snel voor hem.

3 jaar geleden

Suavinex zero.zero lijkt verreweg het meest naar mijn ervaring

3 jaar geleden

MAM fles

3 jaar geleden

Wij gebruiken de Philips avent natural met een 0 speen. Hebben ook de calma van medela geprobeerd maar dat was drama. Kleine snapte daar geen hout van. Philips 0+ pakte hij meteen maar hij verslikte zich vaak dus ik heb de 0 speen gekocht. Gaat prima wanneer papa flesje geeft. Die spenen passen volgens mij niet op dr Brown. Denk dat geen enkele flesspeen in de buurt komt van de tepel, helaas.

3 jaar geleden

Mijn ervaring is dat her vaak niet aan de fles ligt qua pakken maar gewenning, te laat met fles gestart. Heb me een keer scheel gekocht aan flessen 😆

3 jaar geleden

Philips Avent natural. Onze zoon pakt deze fles direct goed, terwijl een andere echt niet lukt. Bij Etos het goedkoopst trouwens! €7,49 i.p.v. €9,99 bij Kruidvat

3 jaar geleden

Wij gebruiken de Philips avent natural met de 0 speen en dit werkt voor ons goed

3 jaar geleden

Advent

3 jaar geleden

Reactie op november11

Wij gebruiken de Philips avent natural met een 0 speen. Hebben ook de calma ...
Hier hetzelfde wat betreft calma en Philips Avent. Dat gaat prima! Ben al wel op 6 weken gestart met af en toe een flesje dus ze was dat al wel snel gewend.

3 jaar geleden

Wij gebruiken de natural speen van Philips Avent. We hebben de 0 speen, zodat ze niet te veel melk per keer binnen krijgt. Ook geef ik zelf alleen de borst en niet de fles. M'n man oefent het drinken uit de fles al sinds ze 2 weken oud is. Ze krijgt 2-3x per week een oefenflesje. https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf046-27-natural-speen-6m-2stuks/9200000094640867?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Er is ook een Dr. Brown fles met een heel brede speen. Of heb je deze al geprobeerd?

3 jaar geleden

Ons bevalt de Philips avent natural heel goed en dan de 0 speen nog steeds ook al is ze bijna drie maanden. Die schijnt goed op de tepel te lijken. Ik heb tot voor kort borstvoeding gegeven.

3 jaar geleden

Ik kom net deze advertentie tegen!

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Hier hetzelfde wat betreft calma en Philips Avent. Dat gaat prima! Ben al w ...
Ja wij zijn ook rond 6 weken begonnen met oefenen, eerst steeds kleine beetjes en nu elke week ongeveer een hele voeding.

3 jaar geleden

Ik heb die van Philips Avent Natural. Lijkt echt op een tepel :-)