14 Reacties

4 jaar geleden

De puckababy heb ik bij alle 3 mijn kinderen gebruikt en die is heel fijn, daar kunnen ze zich niet uit wurmen 😊

4 jaar geleden

Wij hadden eerst de Puckababy piep en daarin kon ze haar armen ook teveel bewegen.. Hebben nu een Pacco en die is echt super! Ook op aanraden van het consultatiebureau
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij gebruiken de meyco inbakerdoek, heel tevreden en erg gemakkelijk met het klittenband.

4 jaar geleden

Op aanraden bij oudere dochter een paccodoek aangeschaft,en werkt super! Gebruiken we nu ook bij zoon, puckababy was te 'los'. Mocht je twijfelen, de aanschafprijs is best hoog, ze zijn ook goed op marktplaats te vinden.

4 jaar geleden

Reactie op Michiel83

Wij gebruiken de meyco inbakerdoek, heel tevreden en erg gemakkelijk met he ...
Deze gebruik ik ook zeer tevreden

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook de puckababy, héél fijn

4 jaar geleden

Puckababy piep 😍

4 jaar geleden

De inbakerdoek met klitteband, daarmee is mijn ervaring dat des te ouder en sterker ze worden, op den duur ze er ook een arm uit krijgen en uiteindelijk 2. Nu bij de tweede daarom voor de puckababy gegaan, alleen vind mijn zoontje dat inbakeren helemaal niet fijn. Dus hij ligt hier al weer in de kast na 2 keer een poging tot. Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar inbakeren mag niet langer dan 6 maand. Tegen die tijd moet het zelf volledig afgebouwd zijn. Zou 2e hands gaan kijken als ik jou was. Voor die korte tijd.

4 jaar geleden

Wij hebben een pacco, ook na advies van het cb bij mn dochter 3 jaar geleden. We konden er toen ook een lenen om te proberen, misschien kan dat bij jou in de buurt ook?

4 jaar geleden

Pucka Baby Piep!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde probleem en ik heb gisteren via Marktplaats een Pacco-inbakerdoek gehaald. De goedkope manier om het te testen en de kleine heeft zich nog niet bevrijd. 😄

4 jaar geleden

Meyco inbakerdoek!

4 jaar geleden

Swaddle up van love to dream is met armpjes omhoog. Werkt hier erg goed.

4 jaar geleden

Hier ook een kleine Houdini, maar de pacco inbakerdoek werkt voor ons goed