47 Reacties

4 jaar geleden

De overslag rompers van de Hema zijn echt top en deze kan je op twee “standen” dragen. Heel handig....

4 jaar geleden

Hetzelfde probleem hier

4 jaar geleden

Ik ben super tevreden van h&m. Daar kan je ze per 1 maat kopen bv. enkel maatje 62 en niet per 2 maten bv 62/68

4 jaar geleden

Kun je dan niet gewoon rompers in enkele maten pakken? Ik heb ze ook met dubbele maten maar ook een paar enkele, en inderdaad bij de Hema hebben ze hele fijne overslagrompers van bamboe met 2 standen drukkertjes

4 jaar geleden

Reactie op the golden child

De overslag rompers van de Hema zijn echt top en deze kan je op twee “stand ...
Ik ben ook helemaal weg van de overslag rompers van de hema. Ideaal als ze hem onder gepoept hebben want niets hoeft over het hoofd. Ik merk het wanneer bij mijn mannetje de romper iets te krap wordt. Ik zorg dat ik de volgende maat al in huis heb en stap dan over. Meestal gaat het hier zo. Maat 56 qua kleding, dan eerst een stukje maat 50 romper en dan 62. En zo gaat dat met iedere maat omhoog. Nu heeft hij kleding maat 62/68/74 (afhankelijk van merk) en nu heeft hij nog 62 aan en zit dan op de grens. Ik gok volgende week overstappen op 68.

4 jaar geleden

Reactie op Anne-Leen

Ik ben super tevreden van h&m. Daar kan je ze per 1 maat kopen bv. enke ...
Mee eens. Die zijn heel fijn inderdaad🙂

4 jaar geleden

De rompers van de zeeman vind ik heel fijn! Bieb heeft tot twee weken geleden in maatje 50/56 gezeten terwijl ze qua shirtjes etc al 62/68 heeft! Nu een voorraad 62/68 van dezelfde rompers in huis gehaald. Rekt lekker mee en zijn basic voor onder de kleertjes!

4 jaar geleden

Beste rompertjes zijn van HEMA ❤❤❤

4 jaar geleden

Wij hebben de overslag rompers van de HEMA die zijn heel fijn!

4 jaar geleden

Overslag rompertjes van de Hema en van H&M. Zijn beide in enkele maten. H&M is iets kleiner dan Hema, de H&M 56 zijn al zijn kast uit, de hema met 1 rand drukkertjes zijn nu twijfelgevallen en die met 2 randen passen nog helemaal prima in de grootste stand. Hij heeft nu H&M 62 en Hema 62 in de kleinste stand, al is dat laatste nog een beetje ruim, maar kan al prima

4 jaar geleden

Overslag rompers van de Hema! Isa heeft nu maat 62/68 in de kleren maar die rompers van Hema stretchen zo goed dat zelfs maat 50 nog past

4 jaar geleden

Mijn zoontje draagt de overslag rompers van h&m die hebben enkele maten en zitten goed vind ik.

4 jaar geleden

Hier gebruiken wij de overslag van de zeeman. Rekken lekker mee en ze zijn lekker voordelig.

4 jaar geleden

H&M rompers zijn hier favoriet. Lekker zacht, rekbaar maar ook weer niet uitgelubberd. Blijven mooi in de was en kosten geen drol in die multipacks

4 jaar geleden

Wij hebben véél Rompers gekregen toen ik nog in verwachting was van ons dochtertje , maar geef iedere aanstaande moeder de tip om de bamboe overslagrompers van de Hema te kopen!! Maat 50/56 en past ze nu nog, nu ze meer richting 62 aan het groeien is. Bij ons namelijk hetzelfde probleem dat alles van maat 68 véélste groot nog is haha

4 jaar geleden

Maat 62 h&m waren voor ons perfect voor de overstap :)

4 jaar geleden

Ik heb rompers van petit bateau en H&M. Die van petit bateau vallen wat kleiner en H&M vind ik vrij ruim, dan past er altijd een merk

4 jaar geleden

Lupilu! Die zijn enorm stretchy en ik vind het een heerlijk stofje. Onze kleine is nu ruim 63 cm en past nog prima in maatje 50/56 van Lupilu

4 jaar geleden

Ik ben overgestapt op korte mouw omdat ik helemaal krankjorem werd van die lange mouw over lange mouw. Heb van de Hema de gewone korte mouw nu maat 62/68 en kan ze echt al wel aan met maat 56/62. Heb ook met spaghetti bandjes en die zitten wat ruimer maar past wel gewoon. Ik weet van mn zoontjes nog dat ik eerst altijd hema had en als ze dan flink spekkies kregen ging ik over op h&m omdat die van Hema dan te strak werden en als ze t dan warm hadden kreeg ik die rompers amper over die dikke armen heen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

De rompers van de zeeman vind ik heel fijn! Bieb heeft tot twee weken geled ...
Zeeman idd, rekken goed, aangenaam stofje en ideale basic. Altijd fan van overslag. Ideaal bij accidentjes. Hema is soms wat smal aan de armpjes. Bij sommige modellen staat de naad echt in haar armen geprint als ik ze uitdoe. Bij de niet-overslag bedoel in dan. Maar dat kan ook aan die spekarmpjes van onze meid liggen. 😅