14 Reacties

5 jaar geleden

Als je niet veel ruimte hebt zou ik stomen in een pan en een staafmixer kopen.

5 jaar geleden

Die van Philips avent vinden wij heel fijn!

5 jaar geleden

Ik stoom gewoon in de pan en daarna in de Nutri Bullet die we al hadden. Voor die korte tijd vond ik t zonde om een aparte babymachine te halen.

5 jaar geleden

Als je niet veel ruimte hebt zou ik stomen in een pan en een staafmixer kop ...
Ik gebruik nu afwisselend een staafmixer en een (grote)blender, maar vindt het niet echt praktisch.

5 jaar geleden

Reactie op lou1234

Die van Philips avent vinden wij heel fijn!
Ik heb inderdaad de philips avent vaak voorbij zien komen. Welke hebben jullie? Had bij een gelezen dat het moeilijk schoon te maken is omdat je er niet goed bij kunt komen.

5 jaar geleden

Reactie op Selsi

Ik stoom gewoon in de pan en daarna in de Nutri Bullet die we al hadden. Vo ...
Deze?

5 jaar geleden

Reactie op ESD

Deze?
Nee de gewone. Wij gebruiken m ook gewoon voor smoothies etc.

5 jaar geleden

Reactie op Selsi

Nee de gewone. Wij gebruiken m ook gewoon voor smoothies etc.
Dankjewel! Ik ga eens kijken

5 jaar geleden

Wij hebben de Avent 4-in-1 healthy baby food maker! Tot nu toe fantastisch.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb de Alecto 5 in 1 food processor. Niet duur en super handig ding. Kan stomen en blenden maar is ook een fleswarmer en je kan de speeltjes en flesjes erin steriliseren.馃槉

5 jaar geleden

Ik vond het belangrijk om niet te stomen met plastic materiaal dus ik heb voor de beaba babycook neo gekozen. Die is van glas en rvs. Super blij mee! Zet m aan en je hebt er geen omkijken meer naar. Heb de hele vriezer vol met hapjes in een uurtje tijd

5 jaar geleden

Wij hebben beaba. Tevreden over!

5 jaar geleden

Ik kook gewoon het eten en heb een gewone blender. Werkt prima vind ik馃

5 jaar geleden

Wij hebben gewoon een staafmixer van Philips. Deze gebruiken we ook om bijvoorbeeld de soep mee te pureren. Er zit ook een onderdeel bij met een klein bakje. Dat is ideaal voor baby prutjes. Stomen doe ik niet aan. Het is of met de pot mee eten of een potje Olvarit