Hoihoi welke stomer/blender hebben/willen jullie? Ik ben nog op zoek, maar weet niet zo goed waar ik op moet letten. Hebben jullie tips???
PS: Het liefst een dat niet veel ruimte inneemt.
Ik heb inderdaad de philips avent vaak voorbij zien komen. Welke hebben jullie? Had bij een gelezen dat het moeilijk schoon te maken is omdat je er niet goed bij kunt komen.
Ik heb de Alecto 5 in 1 food processor. Niet duur en super handig ding. Kan stomen en blenden maar is ook een fleswarmer en je kan de speeltjes en flesjes erin steriliseren.馃槉
Ik vond het belangrijk om niet te stomen met plastic materiaal dus ik heb voor de beaba babycook neo gekozen. Die is van glas en rvs. Super blij mee! Zet m aan en je hebt er geen omkijken meer naar. Heb de hele vriezer vol met hapjes in een uurtje tijd
Wij hebben gewoon een staafmixer van Philips. Deze gebruiken we ook om bijvoorbeeld de soep mee te pureren. Er zit ook een onderdeel bij met een klein bakje. Dat is ideaal voor baby prutjes. Stomen doe ik niet aan. Het is of met de pot mee eten of een potje Olvarit