120 Reacties

4 jaar geleden

Mamacompleet, algenolie en calcium

4 jaar geleden

Ik gebruik kruitvat zwanger is ook een complete vitamine

4 jaar geleden

Ik slik wel het mama compleet ik eet/lust geen vis hier zit bijvoorbeeld aanvullend visolie in daardoor heb ik dit gekozen

4 jaar geleden

Ik slik zelf de foliumzuur, vitamine D, mama compleet en visolie. Was daar voor de zwangerschap al mee begonnen :)

4 jaar geleden

Ik heb die van mama compleet daar zit ook fuliumzuur in die is mij geadviseerd ik ben 5 weken ong

4 jaar geleden

Dit is echt een aanrader👏🏻👌🏼

4 jaar geleden

Mama compleet met de omega-3 visolie variant slik ik. Ik dacht zo heb ik alles in 1 ☺️....

4 jaar geleden

Ja ik slik zelf mama omega visolie..

4 jaar geleden

Reactie op Nov20

Ik slik zelf de foliumzuur, vitamine D, mama compleet en visolie. Was daar ...
Mama compleet zit al genoeg foliumzuur in je hoeft geen extra foliumzuur te nemen

4 jaar geleden

Als verloskundige kan ik je inderdaad aanraden om inderdaad de complete multivitamine voor zwangeren te slikken. Foliumzuur is essentieel maar daarnaast ook vit D en omega 3 (visolie) de overige vitamines kan je zelf goed gebruiken in de zwangerschap ivm een verminderde weerstand.

4 jaar geleden

Ik gebruik ook mama compleet van davitamon dit raadde mijn vk aan 😁

4 jaar geleden

Hey dames! Mijn naam is Janeth en ben nieuw met deze app En wat nou als je foliumzuur en vitamine d al te kort komt ?

4 jaar geleden

Ik gebruik deze.

4 jaar geleden

Davitamon mama compleet gebruik ik!

4 jaar geleden

Ik heb een fijne multi van fitforfertility en ik vul hem aan met krillolie, omdat ik een allergische reactie op visolie krijg.

4 jaar geleden

Ik slik Lucovitaal magnesium mama en baby. Nu in de aanbieding bij holland & barrett

4 jaar geleden

Davitamon deze week 1+1 gratis, scheelt toch mooi!

4 jaar geleden

Reactie op LindaAdnil

Davitamon deze week 1+1 gratis, scheelt toch mooi!
Oehh dank voor de tip!!

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Ik gebruik deze.
Oh ja die heb ik ook! 😊

4 jaar geleden

Reactie op bems

Als verloskundige kan ik je inderdaad aanraden om inderdaad de complete mul ...
Dank voor de tip, fijn om een vk in ons midden te hebben! Ik zal er snel op over!