Welke vitamines slikken jullie?

loess
4 maanden geleden
Volgen
Ha dames, ik vroeg me af: welke vitamines slikken jullie? Zelf slik ik trouw mijn foliumzuur van Davitamon maar ik zie dat ze ook een heel ‘mama compleet’ pakket hebben. Wanneer/waarom zou je daarop overgaan? Maakt het veel uit wat je slikt behalve die basic foliumzuur + vitamine D? Ben morgen 4 wk. Liefs!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
120 reacties
PAHA83
4 maanden geleden
Ik gebruik kruitvat zwanger is ook een complete vitamine
  • Rapporteren
romystek
4 maanden geleden
Ik slik wel het mama compleet ik eet/lust geen vis hier zit bijvoorbeeld aanvullend visolie in daardoor heb ik dit gekozen
  • Rapporteren
Nov20
4 maanden geleden
Ik slik zelf de foliumzuur, vitamine D, mama compleet en visolie. Was daar voor de zwangerschap al mee begonnen :)
  • Rapporteren
NadiaH
4 maanden geleden
Ik heb die van mama compleet daar zit ook fuliumzuur in die is mij geadviseerd ik ben 5 weken ong
  • Rapporteren
Zeynos28
4 maanden geleden
Dit is echt een aanrader👏🏻👌🏼
  • Rapporteren
Maudia
4 maanden geleden
Mama compleet met de omega-3 visolie variant slik ik. Ik dacht zo heb ik alles in 1 ☺️....
  • Rapporteren
Chaimaika
4 maanden geleden
Ja ik slik zelf mama omega visolie..
  • Rapporteren
NadiaH
4 maanden geleden
Reactie op Nov20
Ik slik zelf de foliumzuur, vitamine D, mama compleet en visolie. Was daar voor de zwangerschap al mee begonnen :)
Mama compleet zit al genoeg foliumzuur in je hoeft geen extra foliumzuur te nemen
  • Rapporteren
bems
4 maanden geleden
Als verloskundige kan ik je inderdaad aanraden om inderdaad de complete multivitamine voor zwangeren te slikken. Foliumzuur is essentieel maar daarnaast ook vit D en omega 3 (visolie) de overige vitamines kan je zelf goed gebruiken in de zwangerschap ivm een verminderde weerstand.
  • Rapporteren
Rolo1994
4 maanden geleden
Ik gebruik ook mama compleet van davitamon dit raadde mijn vk aan 😁
  • Rapporteren
maria12
4 maanden geleden
Hey dames! Mijn naam is Janeth en ben nieuw met deze app En wat nou als je foliumzuur en vitamine d al te kort komt ?
  • Rapporteren
Marina252
4 maanden geleden
Ik heb een fijne multi van fitforfertility en ik vul hem aan met krillolie, omdat ik een allergische reactie op visolie krijg.
  • Rapporteren
LRG
4 maanden geleden
Ik slik Lucovitaal magnesium mama en baby. Nu in de aanbieding bij holland & barrett
  • Rapporteren
LindaAdnil
4 maanden geleden
Davitamon deze week 1+1 gratis, scheelt toch mooi!
  • Rapporteren
loess
4 maanden geleden
Reactie op LindaAdnil
Davitamon deze week 1+1 gratis, scheelt toch mooi!
Oehh dank voor de tip!!
  • Rapporteren
loess
4 maanden geleden
Reactie op bems
Als verloskundige kan ik je inderdaad aanraden om inderdaad de complete multivitamine voor zwangeren te slikken. Foliumzuur is essentieel maar daarnaast ook vit D en omega 3 (visolie) de overige vitamines kan je zelf goed gebruiken in de zwangerschap ivm een verminderde weerstand.
Dank voor de tip, fijn om een vk in ons midden te hebben! Ik zal er snel op over!
  • Rapporteren