120 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op maria12

Hey dames! Mijn naam is Janeth en ben nieuw met deze app En wat nou als ...
Ha, het is altijd verstandig om dit te slikken voor de vroege ontwikkeling van je kindje. Het verkleint de kans dat daarin bepaalde dingen fout gaan. Je kindje zal niet gelijk wat mankeren als je er niet aan gedacht hebt. Maar het verhoogt wel de kans op een goede, gezonde groei en ontwikkeling 👶🏻 dus ik zou zeggen: ren naar de drogist!

4 jaar geleden

Weet toevallig iemand of er ook een andere variant is voor de omega 3 visolie in plaats van grote capsules? Ik krijg die grote capsules namelijk echt niet weg.. heb al moeite met de foliumzuur + vitamine D. (Altijd al moeite gehad met medicatie doorslikken) alvast bedankt!!

4 jaar geleden

Ik de 'zwanger ' van Kruidvat. Is met foliumzuur en met vitamine d

4 jaar geleden

Reactie op bems

Als verloskundige kan ik je inderdaad aanraden om inderdaad de complete mul ...
Oh handig, een verloskundige in ons midden! Is er dan ook nog essentieel verschil tussen bv. VSM Mama, Davitamon/Lucovitaal Mama compleet, Zwanger zijn Kruidvat/Etos? Lijkt ke sat ze allemaal wel de belangrijkste dingen bevatten toch? Ik heb bij de vorige de serie van de Etos gebruikt, Zwanger worden/zijn/jonge moeder. Nu heb ik VSM Mama in huis.

4 jaar geleden

Ik gebruik alleen davitamon smelttabletten vitamine D en foliumzuur. Ook bij de zwangerschap van m'n eerste alleen deze gebruikt tot 12 weken. Daarna is gevarieerd eten voldoende.

4 jaar geleden

Weet toevallig iemand of er ook een andere variant is voor de omega 3 visol ...
Soms helpt het als je een bakje vla neemt en dan je capsule daarbij inneemt.... Dat glijdt hij makkelijker door je keel, als het ware...

4 jaar geleden

Ik slikte voordat ik zwanger werd royal jelly capsules... Zitten ook boordevol foliumzuur en andere goede bouwstoffen, maar doordat daar ook hormonen in zitten, durfde ik deze niet meer te nemen... Nu neem ik deze....

4 jaar geleden

Ik slik Gravitamon. Ook een multivitamine met alles erin.

4 jaar geleden

Ik slik de zwanger compleet multivitamine, natuurlijke visolie en vitamine D van Essential Organics. Dit merk heeft geen onnodige toevoegingen (kleurstoffen enzo) en zo natuurlijk mogelijke samenstelling, erg fijn. Daarnaast neem ik af en toe pro-biotica.

4 jaar geleden

Ik gebruik omnibionta voor foliumzuur en 1x per maand een capsule met vitamine D en iedere dag een capsule tarwekiemolie

4 jaar geleden

Ik slik deze en de hele zwangerschap door.

4 jaar geleden

Ik slik nu deze maar wanneer deze op zijn ga ik over op elke dag mama van Vitals, daarnaast slik ik nog omega 3 erbij

4 jaar geleden

Reactie op november11

Ik slik nu deze maar wanneer deze op zijn ga ik over op elke dag mama van V ...
Waarom ga je overstappen?

4 jaar geleden

Reactie op lauramm

Waarom ga je overstappen?
Nou van deze moet je er 2 nemen, van vitals tabletten maar eentje 😆 dus prijs technisch en in deze zit soja. Ik heb endometriose en daarbij wordt gezegd dat soja dan niet zo handig is (of het waar is weet ik niet, wetenschappelijke evidentie is matig). En vitals schijnt weer makkelijker opneembare stoffen te gebruiken. Je hebt van vitals ook de capsule dan moet je er wel weer 2 nemen maar staat achterop

4 jaar geleden

Ik gebruik een hele pure vorm van omega 3 (zeer belangrijk voor hersenfuncties) B12, foliumzuur, levertraan en jodium. Op advies van een orthomoleculair therapeut.

4 jaar geleden

Via orthomoleculair therapeut heb ik Vitakruid mama multi dag & nacht, visolie capsules (ben vegetariër en dit vind ik wel een essentieel iets) en vitamine B12 smelttablet.

4 jaar geleden

Foliumzuur kruidvat merk met vit d erin En dan nog extra b12 Beide 1x1 per dag

4 jaar geleden

Kruitvat heeft een mooie en betaalbare: foliumzuur + vitamine d + omega 3 visolie

4 jaar geleden

Soms helpt het als je een bakje vla neemt en dan je capsule daarbij inneemt ...
Bedankt voor je reactie. Dit zou ik inderdaad kunnen proberen😄.

4 jaar geleden

Hey! Ik heb voor deze vitamines gekozen. Iemand ervaring mee?