120 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Plankje

Ik slik deze en de hele zwangerschap door.
En fijn?

4 jaar geleden

Reactie op maria12

Hey! Ik heb voor deze vitamines gekozen. Iemand ervaring mee?
Ik vind ze fijn. Zijn beste grote willen, maar wel makkelijk door te slikken! Heb ook nog de ander variant, maar die krijg ik niet weg omdat ze te erg stinken

4 jaar geleden

Gravitamon multivitamine

4 jaar geleden

Ik heb ook davitamon compleet 👌

4 jaar geleden

Ik gebruik van vitals mama elke dag. Natuurlijke variant dan alles van de Kruidvat.. zitten veel syntethische stoffen aan toegevoegd en wordt dus minder goed opgenomen.

4 jaar geleden

Reactie op maria12

Hey! Ik heb voor deze vitamines gekozen. Iemand ervaring mee?
Heel fijn. Deze heb ik ook. 👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op maria12

Hey! Ik heb voor deze vitamines gekozen. Iemand ervaring mee?
Helemaal super!! 👌🏻

4 jaar geleden

Reactie op maria12

Hey! Ik heb voor deze vitamines gekozen. Iemand ervaring mee?
Ja top, die gebruik ik ook. Al het belangrijke zit erin.

4 jaar geleden

Ik gebruik dit... Geen idee of het nu ook voldoende is tijdens de zwangerschap... Zal het na moeten vragen... Anders misschien ook wat voor jullie die niet goed pillen kunnen slikken 😉

4 jaar geleden

Dit zit erin!!

4 jaar geleden

Reactie op Wollepluis

Dit zit erin!!
Is deze speciaal voor de zwangerschap? Kan het niet zo goed aan het plaatje zien. Je moet namelijk oppassen voor een te veel aan vitamine A. En hoeveel foliumzuur zit erin? Als hij speciaal voor mama’s is dan zal het goed 😊

4 jaar geleden

Reactie op november11

Is deze speciaal voor de zwangerschap? Kan het niet zo goed aan het plaatje ...
Ik zal het even na moeten vragen! Ik slik standaard altijd vitamine d... Weet niet of je daar ook teveel van kan krijgen!! Weten jullie dat? Ik moet nog even een verloskundige vinden in onze nieuwe woonplaats..

4 jaar geleden

Reactie op november11

Is deze speciaal voor de zwangerschap? Kan het niet zo goed aan het plaatje ...
Dit is wat erin zit... Heb het bedrijf maar een email gestuurd, ik kan er niets over vinden!!

4 jaar geleden

Reactie op maria12

Hey! Ik heb voor deze vitamines gekozen. Iemand ervaring mee?
Yes, ik slik deze ook al vanaf het begin! Zit alles in wat erin moet zitten en is als je een kinderwens hebt of zwanger bent goed!

4 jaar geleden

Reactie op Wollepluis

Dit is wat erin zit... Heb het bedrijf maar een email gestuurd, ik kan er n ...
Als ik het zo zie is de vit A wel redelijk hoog en de foliumzuur per portie te laag. Of neem je 2 porties?Dan kom je wel weer aan de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur 😊 maar wel te veel vit a. indien je geen pilletjes kan doorslikken heeft Davitamon ook smelt tabletten voor mama’s. Maar ik zou als ik jou was even een arts raadplegen die hebben echt verstand van wat wel en niet mag 😊

4 jaar geleden

Reactie op november11

Als ik het zo zie is de vit A wel redelijk hoog en de foliumzuur per portie ...
Ja ik zal wel iemand bellen!! Ik slik dit al een poosje... Mijn helpt het om meer energie te krijgen, veel meer dan wat pilletjes altijd doen!! Maar nu gaat de kleine "stip" voor alles 😜

4 jaar geleden

Reactie op november11

Als ik het zo zie is de vit A wel redelijk hoog en de foliumzuur per portie ...
En bedankt voor het mee denken/kijken! ! 😘

4 jaar geleden

Ik slik 10 voudige dosering foliumzuur (apotheek) ivm kindje met open ruggetje in het verleden. Verder Roter vit C, D3 (Etos) en wat GLA en EPA capsules van Orthica. Ik heb gelezen dat je op moet passen met vitamine A, daarom zijn sommige multivitamine preparaten niet geschikt. Gezond eten en bewegen blijft natuurlijk ook erg belangrijk!

4 jaar geleden

Ik slik VSM Mama + extra vitamine D. Is het nog belangrijk extra visolie te slikken?

4 jaar geleden

Reactie op Melanie Maria

Ik slik VSM Mama + extra vitamine D. Is het nog belangrijk extra visolie t ...
Is goed voor de ontwikkeling van de hersens. Aangezien ik geen vlees of vis eet, MOET ik het dus wel aanvullen. Maar met 1x per week vette vis eten zou je er ook al aan zitten.