120 Reacties

4 jaar geleden

Ik slik 10 voudige dosering foliumzuur (apotheek) ivm kindje met open rugg ...
Oh wat heftig voor je kindje! Heb het ook van dichtbij mogen meemaken hoeveel impact dat heeft op een kindje. Kwam je foliumzuur te kort? Of nooit echt aan gedacht?

4 jaar geleden

Ik slik Foliumzuur met vitamine d3 en nog apart vitamine d3 aangezien ik hier een tekort aan had. Ook gebruik ik visolie tabletten en vitamine C kauwtabletten. Ook sport ik 2-3x in de week en probeer goed op mijn voeding te letten.

4 jaar geleden

Deze slik ik. Ben nu 5wkn en 5 dagen.

4 jaar geleden

Ik gebruik een hele pure vorm van omega 3 (zeer belangrijk voor hersenfunct ...
Hoi Anoniem, Van welk merk gebruik je deze omega 3, B12, foliumzuur, levertraan en jodium? Waarom geen vitamine D? Groetjes Evi

4 jaar geleden

Ik gebruik davitamin mama compleet met visolie en extra foliumzuur!

4 jaar geleden

Foliumzuur Vitamine D Mama compleet Omega 3 Magnesium

4 jaar geleden

Weet toevallig iemand of er ook een andere variant is voor de omega 3 visol ...
Arctic Blue vloeibare omega 3 totaal niet vies! Geen oprispingen en zeer zuiver!

4 jaar geleden

Ik slik alleen vit D en foliumzuur. Is het beter om meer te slikken?

4 jaar geleden

Reactie op jemuw

Ik slik alleen vit D en foliumzuur. Is het beter om meer te slikken?
Dat zijn de belangrijkste + evt omega 3 Verder kan een goede zwangerschaps multi natuurlijk nooit kwaad. ;-)

4 jaar geleden

Reactie op jemuw

Ik slik alleen vit D en foliumzuur. Is het beter om meer te slikken?
Ja dat vraag ik me ook af, na het lezen van alle reacties.

4 jaar geleden

Reactie op jemuw

Ik slik alleen vit D en foliumzuur. Is het beter om meer te slikken?
Nee hoor het gaat erom wat je eet en drinkt! Ik persoonlijk neem mama compleet met omega 3 omdat ik nooit vis eet, en daar zitten goede vetten en vitamines in.

4 jaar geleden

Iemand die dit gebruikt? Ik ben aan deze begonnen..

4 jaar geleden

Reactie op november11

Als ik het zo zie is de vit A wel redelijk hoog en de foliumzuur per portie ...
Klopt helemaal hoor... Heb vandaag de verloskundige gebeld ze zei dit is wel een super goede drank alleen nu in de zwangerschap niet ivm te veel vitamine a... En te weinig foliumzuur... Nu heb ik de davitamon mama met visolie gekocht weet ik zeker dat ik goed zit 😉 ze zei dat ik evt ook de floradix kon nemen met extra foliumzuur maar ik zag dat je dat 2x per dag moet innemen nou dat ga ik geheid vergeten natuurlijk 😂

4 jaar geleden

Ik twijfel tussen mama compleet of die met visolie. Ik heb bij mijn 1e 2 kinderen de hele zwangerschap mama compleet geslikt. Maar is die visolie nou echt van belang? Ik lust in ieder geval geen vis!🙈

4 jaar geleden

Reactie op Mamavan2boeven

Ik twijfel tussen mama compleet of die met visolie. Ik heb bij mijn 1e 2 ki ...
Ik weet ook niet of je het nodig hebt... Maar ik eet zeker geen vis, (lust het niet echt) dus als ik daar iets in te kort kom kan ik het maar beter via een pilletje nemen 😂

4 jaar geleden

Hier zelfde. Alleen at ik het bij mijn oudste 2 ook niet. En die zijn ook gezond..

4 jaar geleden

Vitamine D Foliumzuur Multizwanger Vitamine C Calcium

4 jaar geleden

Ik slik deze

4 jaar geleden

Ik slik Davitamon Mama compleet

4 jaar geleden

Hoi, ik ben overgegaan van foliumzuur en vitamine D naar davitamon Mama compleet met omega 3. De verloskundige zei dat ik dan alles voldoende binnenkrijg, ook omdat ik geen vette vis eet. Liever iets meer binnenkrijgen dan te weinig dacht ik 🤗