25 Reacties
6 jaar geleden
Ik probeer wel met mijn gezicht uit de zon te blijven en smeer met factor 50.
6 jaar geleden
Belangrijk!!! Alle anti zonnebrandcremes moeten met regelmaat ingesmeerd worden. Een factor 30 vlakt binnen een paar uur af naar factor 10 en uiteindelijk beschermd het niet meer voldoende. Als je vaker vergeet te smeren dan is het verstandiger om factor 50 te gebruiken.
Ik ben zelf voorstander van zonnebrandcremes met zinkoxide erin. Dit werkt als een soort parasol voor de huid en beschermd de huid in de oppervlakkige lagen als de diepere.
Vind Lira clinical spf solar shield oil free erg fijn (factor 30) en smeert heel makkelijk uit. Voel je niet op de huid liggen. Alleen wel verkrijgbaar bij alleen huidtherapeuten
6 jaar geleden
Zelf ga ik gewoon niet in de zon, maar zit ik in de schaduw van ons huis. Mocht ik echt door de zon moeten idd elk uur insmeren factor 50+ Nivea voor de gevoelige huid. Dit is standaard voor mij, ik word al rood als ik 2 minuten zon op m'n huid krijg.
6 jaar geleden
Reactie op K_nov
P20 en dan factor 50 ‘ hoef ik maar 1 keer in de ochtend te smeren handig a ...
Ja ik raad ook iedereen deze aan! Heb in een buitenbad gewerkt en deze is echt top!
6 jaar geleden
Ik ben zelf normaal helemaal fan van Ambre solair. Nu ben ik met de zwitsel factor 50 van mn zoontje aan het smeren. Deze smeert fijn uit.
6 jaar geleden
Reactie op LLS90
Ik lig nu heerlijk in t zonnetje met zonnebril en pet op om iets aan zwange ...
Ook al bevat de dagcreme factor 15 moet je alsnog regelmatig blijven smeren. Binnen 2 uur is je spf uitgewerkt. Plus wist je dat je zwangerschapsmasker al kan krijgen als alleen al je huid word geraakt door de zon? Al zijn het je handen kan dat zich uiten op melasma in het gelaat.