25 Reacties

6 jaar geleden

Biodernmal 50+, zonnecreme speciaal voor het gezicht. Echt een feest voor je huid. Geen vettigheid niks, maar verzorgend. Voelt eerder als een fijne crème dan als zonnebrand.

6 jaar geleden

Ik probeer wel met mijn gezicht uit de zon te blijven en smeer met factor 50.

6 jaar geleden

Biodermal bedoel ik uiteraard :-)

6 jaar geleden

Heb standaard gezichtscrème met factor 20

6 jaar geleden

P20 en dan factor 50 ‘ hoef ik maar 1 keer in de ochtend te smeren handig als er Make up over heen gaat 💪

6 jaar geleden

Biodermal factor 50, bevalt heel goed!

6 jaar geleden

Ik heb er een van vision. Ook factor 50 en speciaal voor je gezicht tegen pigmentvlekken. Hij is ook niet zo vet en smeert prima uit!

6 jaar geleden

Belangrijk!!! Alle anti zonnebrandcremes moeten met regelmaat ingesmeerd worden. Een factor 30 vlakt binnen een paar uur af naar factor 10 en uiteindelijk beschermd het niet meer voldoende. Als je vaker vergeet te smeren dan is het verstandiger om factor 50 te gebruiken. Ik ben zelf voorstander van zonnebrandcremes met zinkoxide erin. Dit werkt als een soort parasol voor de huid en beschermd de huid in de oppervlakkige lagen als de diepere. Vind Lira clinical spf solar shield oil free erg fijn (factor 30) en smeert heel makkelijk uit. Voel je niet op de huid liggen. Alleen wel verkrijgbaar bij alleen huidtherapeuten

6 jaar geleden

Zelf ga ik gewoon niet in de zon, maar zit ik in de schaduw van ons huis. Mocht ik echt door de zon moeten idd elk uur insmeren factor 50+ Nivea voor de gevoelige huid. Dit is standaard voor mij, ik word al rood als ik 2 minuten zon op m'n huid krijg.

6 jaar geleden

Ik ben fan van Naïf en dr. Leenarts, beiden zonnebrandcrèmes die van natuurlijke producten gemaakt zijn! Gebruik voor zowel gezicht als de rest factor 50 :)

6 jaar geleden

Reactie op K_nov

P20 en dan factor 50 ‘ hoef ik maar 1 keer in de ochtend te smeren handig a ...
Ja ik raad ook iedereen deze aan! Heb in een buitenbad gewerkt en deze is echt top!

6 jaar geleden

Gisteren bij de Etos Vision factor 50 gehaald. Ik vind Vision hele fijne zonnebrand. Vond voorheen 20 wel genoeg. Nu voor de zekerheid toch maar wat meer!!

6 jaar geleden

Biodermal vanwege zonne allergie, en Vision, die smeert superfijn

6 jaar geleden

Ik lig nu heerlijk in t zonnetje met zonnebril en pet op om iets aan zwangerschaps masker te voorkomen wel mn dagcreme op factor 15 en lichaam ingesmeerd factor 30 Australian Gold 👍🏼👍🏼👍🏼

6 jaar geleden

Ik ben zelf normaal helemaal fan van Ambre solair. Nu ben ik met de zwitsel factor 50 van mn zoontje aan het smeren. Deze smeert fijn uit.

6 jaar geleden

Reactie op LLS90

Ik lig nu heerlijk in t zonnetje met zonnebril en pet op om iets aan zwange ...
Ook al bevat de dagcreme factor 15 moet je alsnog regelmatig blijven smeren. Binnen 2 uur is je spf uitgewerkt. Plus wist je dat je zwangerschapsmasker al kan krijgen als alleen al je huid word geraakt door de zon? Al zijn het je handen kan dat zich uiten op melasma in het gelaat.

6 jaar geleden

Deze voor mijn lichaam en biodermal factor 50 tegen rimpels en pigmentvlekken voor mijn gezicht. Nu 1+1 gratis bij de Etos! Ik had trouwens gelezen dat je je zonnebrandcrème over de crème die je normaal dagelijks gebruikt heen doet, wel eerst goed in laten trekken.

6 jaar geleden

Gewoon dezelfde als ik altijd deed, nivea

6 jaar geleden

Biodermal 50 voor gezicht en aparte voor lichaam ook biodermal 50

6 jaar geleden

Australian Gold. Ben ik helemaal verliefd op 😄 ruimte naar zomer en tropische eilanden haha. Normaal gebruik ik factor 15 maar nu ga ik voor 30.