28 Reacties

5 jaar geleden

Hee! Ik werk in de horeca, en er zijn helaas geen extra regels voor zwangere ivm corona. Behalve als je in de zorg werkt... Dan kan je in overleg met 28 weken met verlof. Ik vind het een steeds groter risico worden en denk erover na om mezelf ziek te melden.

5 jaar geleden

Zelfs in de zorg niet overal de optie. Ik werk in de gehandicaptenzorg en ze zeggen daar dat het op het werk veiliger is dan elders dus dat ik prima door kan werken.

5 jaar geleden

Ik werk als assistent manager bij de Aldi. Ook daar indd geen speciale maatregelen vanwege Corona. Werk overigens wel 65% en 35% ziektewet. Maar dat heeft andere redenen..

5 jaar geleden

Echt bizar. In het onderwijs moeten we de 1,5 meter waarborgen voornamelijk vanaf het derde trimester. Zo niet andere werkzaamheden of thuis zitten.

5 jaar geleden

Ik werk bij de Jumbo. maar bij ons ook geen extra maatregelen voor zwangeren. Ik probeer zelf wel de 1,5 meter te waarborgen en de klanten/collegas aan te spreken indien ze te kortbij komen.

5 jaar geleden

Ik voel me baby goed, maar snap totaal niet wat ie allemaal aan het doen is 😆

5 jaar geleden

Echt bizar. In het onderwijs moeten we de 1,5 meter waarborgen voornamelijk ...
Ik geef ook les, mijn leerlinge zijn 9-10 jaar. Die houden echt geen afstand. 😊 Ik heb me er bij neergelegd. Ik kan niets anders doen. Me er zorgen over maken, geeft me alleen maar meer stress. De huisarts wou me niet thuis schrijven en ook gynaecoloog zegt dat het geen kwaad kan. Ik merk zelf wel dat ik op sommige dagen heel snel moe ben dus ik heb voor mezelf beslist dat ik halftijds ga werken in sept en okt.

5 jaar geleden

Reactie op Ankeverschuren

Hee! Ik werk in de horeca, en er zijn helaas geen extra regels voor zwanger ...