257 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook, verder niemand blauwe ogen

3 jaar geleden

1 van m'n twins!! Ik heb bruine ogen en ben getint mijn partner heeft een groenige oogkleur zo benieuwd of het zo blijft!

3 jaar geleden

Bijna alle baby's worden geboren met blauwe ogen. Kan nog veranderen tot hun derde levensjaar volgens mij!

3 jaar geleden

Mijn vriend heeft blauw en ik bruin

3 jaar geleden

Mijn vriend heeft blauw en ik bruin

3 jaar geleden

Mijn man heeft blauw en ik bruin Met de zon erin echt blauw. Op foto's wat donkerder.

3 jaar geleden

Als jullie drager zijn van het gen voor blauwe ogen is er een kans dat jullie kind blauwe ogen heeft, zelfs als iedereen bruine ogen heeft 😁

3 jaar geleden

Hier ook, wij beiden hebben groen/grijs. Dus ik verwacht dat het nog wel zal veranderen.

3 jaar geleden

Mijn man heeft grijs groene ogen en ik heb groene ogen. Ben dus benieuwd wat dit gaat worden. Met haar geboorte waren haar ogen veel donkerder blauw.

3 jaar geleden

Ons meisje heeft ook blauwe oogjes. Mijn man heeft blauwe ogen en ik heb bruin/groen ogen

3 jaar geleden

Ik heb blauwe ogen en mijn man ook. Zal dus vast blauw blijven 😋

3 jaar geleden

Mijn man heeft bruine ogen en ik groen/grijs,,, oudste zoontje knal blauwe ogen en jongste donker bruine ogen🥰

3 jaar geleden

😍😍😍ja nog steeds blauw

3 jaar geleden

Hier ons zoontje ook grijze ogen bijde bruine ogen maar mijn vader en zijn vader hebben allebei groengrihze ogen.

3 jaar geleden

Hier ook nog blauw

3 jaar geleden

Hier ook blauwe ogen! Ik zelf heb bruine ogen en papa blauw. Ik hoop dat ze niet meer gaan veranderen!

3 jaar geleden

Hier ook twee blauwe kijkers! Ik denk niet dat het verandert, want we hebben beide blauwe ogen. Het is wel nog even afwachten want de oogkleur kan veranderen tot de tweede verjaardag

3 jaar geleden

Hier ook nog steeds blauwe oogjes🥰

3 jaar geleden

Hier de foto. Van haar oogjes

3 jaar geleden

Reactie op daphnew

Hier ook nog steeds blauwe oogjes🥰
Wat een knappie 🥰