176 Reacties

4 jaar geleden

Wat een leuk idee! Ik ben Judith, ik ben 18 jaar en ik heb een dochter van 2,5 jaar. 5 weken zwanger van onze 2e 🤰🏻en ik kom uit Almere maar ik ga verhuizen naar Dronten (Flevoland) 😊

4 jaar geleden

Hai Kelly leuk idee inderdaad! Larissa, twee zoontjes van 5 en 3 en zwanger van derde 7 weken nu ongeveer, kom uit Eindhoven, noord Brabant.

4 jaar geleden

Wat leuk! Ik ben Michelle 22 jaar. 3 jaar Getrouwd 5 jaar samen. 9 miskramen gehad. Kom uit Noord-Brabant uit Uden. Nu zwanger voor de 10de keer en zitten als goed is op 6 weken en 3 dagen. Woensdag 1 april onze eerste echo met 6.5 Ben zo benieuwd of alles goed gaat word met de dag zenuwachtiger.

4 jaar geleden

Hoi ik ven Priscilla moeder van een zoon van 16 en een dochter van 11 en zwanger 5+5 van nr 3 kom uit enschede

4 jaar geleden

Hoi, ik ben Malti 22 jaar samen met mijn man hebben we een dochter van bijna 2 (mei) en we zijn nu weer zwanger van ons tweede kindje. We hebben 7 april eindelijk onze eerste echo, heel spannend. En we wonen heerlijk op de boerderij in Meddo in Gelderland

4 jaar geleden

Hallo , ik ben Leonie en zwanger van ons eerste kindje ! Wij wonen in roeselare , west Vlaanderen

4 jaar geleden

Hoi ik ben Claudia 33 jaar kom uit huizen. (Het gooi) en nee ben geen goois meisje.😉 2e zwangerschap 1ste is een miskraam na 1 week. Nu 6+2 dagen zwanger.8 april 1ste echo super spannend.

4 jaar geleden

Leuk idee! Ik ben Widya, heb 1 dochter van 7 maanden. Ik ben toen met IUI zwanger geraakt en nu spontaan weer zwanger! as woensdag de eerste echo (7weken) heel spannend! Ik kom uit Venray Limburg

4 jaar geleden

Ik ben kristel 33 jaar, zwanger van ons eerste kindje na 1x IUI behandeling. Ik kom uit Hoogeveen (Drenthe)

4 jaar geleden

Ik ben Melissa, 25 jaar.. 3e zwangerschap. 1e buitenbaarmoederlijke zwangerschap 2e miskraam. Vanavond 1e echo! Kom uit Amersfoort

4 jaar geleden

Leuk! Ik ben Amber, 27 jaar. Woon in Almkerk samen met mijn verloofde. Zouden 25 mei trouwen maar dat is nu even de vraag of dat nog doorgaat.. Op dit moment 7 weken zwanger en 10 april staat de eerste echo gepland.

4 jaar geleden

Hoi, ik ben ninja en ben nu 5+1w zwanger. Ik heb 2 kinderen uit mijn vorige relatie van 15 en 8 jaar. Wij wonen in Brugge, West Vlaanderen.

4 jaar geleden

Aangenaam! Ik ben Anneloes, 25 jaar en woon in Neerpelt en straks in Achel (België, Limburg). Ik ben nu 9+4 weken zwanger van de eerste.

4 jaar geleden

Ik ben Lisa, 30 jaar en kom uit Alkmaar. Voor de eerste keer zwanger met behulp van zelfinseminatie van een bekende donor. Nu ruim 6 weken zwanger, 20 april de eerste echo. ☺️

4 jaar geleden

Ik ben Nikita, ik ben 19jaar word er 20 dit jaar, ik heb een dochter van 2,5jaar en ben nu 9 weken zwanger. Ik kom uit Mechelen/België en ben 6 maanden getrouwd.

4 jaar geleden

Reactie op Nina86

Hoi, ik ben ninja en ben nu 5+1w zwanger. Ik heb 2 kinderen uit mijn vorige ...
Hoi Nina86. Dichtbij dus en zelfde moment zwanger. Ga je bij de gyn in St Jan of in St Lucas , of nog elders? Mijn vriend was lee vorig week tijdens de eerste echo . Benieuwd als dat bij jou ook zo is ? Hoop van wel

4 jaar geleden

Reactie op LeoniePl

Hallo , ik ben Leonie en zwanger van ons eerste kindje ! Wij wonen in roese ...
Hey Leonie, mag bij jou de partner mee naar de echo?

4 jaar geleden

Ik ben 24jaar en 5 weken zwanger van mijn eerste. Niet getrouwd maar wel een vriend 😉 ik woon in Roosdaal, Vlaams-Brabant 😉

4 jaar geleden

Hi, ik ben sabina 35 jaar, heb een dochter van 11 alweer en ben nu voor de derde keer zwanger vorig jaar een miskraam gehad. Zal in november moeten bevallen. nu 5 weekjes (al voelt het al veel langer, elke dag heeft ineens 48 uur🤷🏻‍♀️) Ik kom uit rotterdam, Zuid holland.

4 jaar geleden

Ik ben 26 en heb nu 2 jaar een relatie met mijn vriend. Ben op dit moment bijna 6 weken zwanger van de eerste, erg spannend! Kom uit Leeuwarden. 30 april de eerste echo staan, duurt lang!