35 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ze blijkt dus oor ontsteking te hebben😢 voel me zo schuldig😭 en ze had ge ...
Had je dochter nog andere klachten waar je de oorontsteking aan had kunnen herkennen? Mijn meisje gaat savonds ook niet meer slapen, krijst alleen maar. Ik denk sprongetje maar door jouw verhaal ga ik twijfelen. Overdag slaapt ze wel goed. Verder merk ik niets aan haar.

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ja het is ook echt een verschrikkelijk iets ! Dan moet je ze laten huilen e ...
Niet onze methode. Hier wordt niet gehuild in bed. Uiteraard wel gemopperd. Te lang huilen veroorzaakt stress, en ik kan er niet tegen.

2 jaar geleden

Reactie op Joanne0418

Niet onze methode. Hier wordt niet gehuild in bed. Uiteraard wel gemopperd. ...
Ik kan hier dus ook echt niet tegen vind het verschrikkelijk als ze lang huilt

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Had je dochter nog andere klachten waar je de oorontsteking aan had kunnen ...
Hier was het overdag ook prima en savonds met na bed brengen ook alleen 3 kwartier later begon het . Schijnbaar komt dan druk op de oortjes waardoor het erg werd. Verder ook geen koorts geen verkoudheid niets maar voelde gewoon niet goed ben zelf gewoon de dokter gaan bellen

2 jaar geleden

Ben gisteren terug gegaan na de dokter oortje ziet er nu rustig uit maar elke avond nog steeds om 20:15 krijsend wakker en niet meer willen slapen ja alleen bij mij

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ben gisteren terug gegaan na de dokter oortje ziet er nu rustig uit maar el ...
Misschien angst voor de pijn gekregen en dat hij bed koppeld aan pijn. Gaat hij na het huilen wel naar zijn bedje toe?

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Misschien angst voor de pijn gekregen en dat hij bed koppeld aan pijn. Gaat ...
Ben er ook bang voor! Maar heel goed nieuws ze heeft vannacht van 21:30 tot nu in der eigen bedje geslapen zonder mij😁😁😁😁😁 na drie hele weken

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ben er ook bang voor! Maar heel goed nieuws ze heeft vannacht van 21:30 tot ...
Ow wat fijn voor jullie!! Goed gedaan van jullie kleine meid🥰

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ow wat fijn voor jullie!! Goed gedaan van jullie kleine meid🥰
Ja super blij ook voor haar zelf dat ze weer lekker heeft kunnen slapen in der eigen bedje❤️

2 jaar geleden

Nou... wat toevallig dat ik vorige week op dit topic gereageerd heb... Ons meisje is al vanaf donderdag ziek. Buikgriep. Heel veel spugen en echt waterdunne diarree. Ze is inmiddels behoorlijk afgevallen, want we kunnen haar ribben, ruggengraat en schouderbladen zien. Terwijl ze juist zo lekker vol was. Gisteren 2x naar de HAP geweest, omdat ze thuis helemaal suf was en niet meer op ons reageerde. Blijkt daar dat ze ook nog eens een dubbele oorontsteking heeft ! Waarschijnlijk aflopend.. maar bij ons zijn er totaal geen alarmbellen afgegaan vorige week. Nu achteraf... ja ze zat wat vaker aan haar oortjes en ze zat wat langer in bed. Dus het inslapen duurde wat langer. Maar ziek..? nee. Koorts? Nee.. Dus op geen enkele manier dit kunnen opmerken dat dit speelde. Nu blijkt maar weer hoe hoog de pijngrens bij die kleintjes kan zitten😪

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Nou... wat toevallig dat ik vorige week op dit topic gereageerd heb... On ...
Veel beterschap wat sneu hè😢

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Veel beterschap wat sneu hè😢
Konden ze het maar vertellen als ze pijn hebben😢

2 jaar geleden

Hier is het ook elke avond en nacht drama! Vanaf baby sliep ze zo goed maar nu echt vreselijk zo onrustig en slecht!! Vorige week heeft ze wel haar 14 maanden vaccinaties gehad. Kiezen komen ook door en zit steeds tegen een oorontsteking aan.. als ik haar snachts uit bed haal is ze vrolijk en wilt ze beneden spelen (3uur lang) heeft iemand tips? Ik ben oververmoeid en chagrijnig. Heb zelfs ruzie met mijn vriend en irriteer me aan alles en iedereen🥺😂

2 jaar geleden

Reactie op chantalll-24

Hier is het ook elke avond en nacht drama! Vanaf baby sliep ze zo goed maar ...
Het kan echt wel even duren wij zijn hier al mee bezig vanaf Sinterklaas zo iets der oorontsteking is nu over maar nog steeds elke avond krijsen

2 jaar geleden

Zou hier 1 slaapje misschien gaan helpen? Want het blijft echt rot de avonden en merk dat ze smiddags langer er over doet om in slaap te komen. Ze is vanmorgen om 07:15 geworden en tot 07:30 in bed gelegen. Of is dit nu te snel? Ze is 14 maanden