36 Reacties

4 jaar geleden

Wij twijfelen ook of we willen weten wat het geslacht gaat worden. We zijn zwanger van onze 1ste

4 jaar geleden

Wij willen het wederom niet weten.

4 jaar geleden

Liever wil ik het ook niet weten, maar mijn partner wel. We hebben nog even om deze discussie te voeren, maar vind het wel moeilijk.

4 jaar geleden

Wij wisten de vorige keer ook niet wat het werd en willen het nu ook weer niet weten. Kleertjes valt heel erg mee hoor. Het eerste maatje veel unisex kleurtjes, maar die zijn er genoeg!

4 jaar geleden

Ik denk wel dat ik het wil weten hoor! Is geen ramp zo niet. Maar liever wel ;)

4 jaar geleden

Reactie op Taxilou

Liever wil ik het ook niet weten, maar mijn partner wel. We hebben nog even ...
Mijn partner gelooft niet dat ik het volhoud het niet te willen weten.. Dus ben benieuwd wat ie zegt als het zover is

4 jaar geleden

Reactie op MarinkeM

Ik denk wel dat ik het wil weten hoor! Is geen ramp zo niet. Maar liever we ...
Ik wou dat ook bij de andere 3 omdat ik zo graag een dochtertje erbij wilde rende al met 13weken naar babylook😋

4 jaar geleden

Reactie op Eindelijkzwanger

Wij twijfelen ook of we willen weten wat het geslacht gaat worden. We zijn ...
Spannend vooral van de eerste

4 jaar geleden

Yep alleen mijn moeder mag het geslacht weten en tijdens de Gender party gaat iedereen ook ik en mijn man het weten op een speciale manier

4 jaar geleden

Reactie op Bitterballetje

Wij wisten de vorige keer ook niet wat het werd en willen het nu ook weer n ...
Gelukkig hoef ik daar niet om te stressen 😁

4 jaar geleden

Vrienden van ons wisten het ook niet. Zij hadden echt heel veel leuke unisex kleertjes. Vooral voor de eerste maatjes. 50/56. Daarna kan je veel kopen natuurlijk al. Zelf zou ik het wel graag willen weten omdat je dan toch iets gerichter kan kijken en het me gewoon heerlijk lijkt om alles er al voor klaar te zetten en te doen.

4 jaar geleden

Reactie op Taxilou

Liever wil ik het ook niet weten, maar mijn partner wel. We hebben nog even ...
Ik ook hoor moet me echt inhouden maar lijkt me wel een geweldige ervaring

4 jaar geleden

Wij willen het niet weten

4 jaar geleden

Voor ons nu de 2e keer dat wij het geslacht niet weten. Er zijn genoeg unisex kleren en speelgoed en na de geboorte mag/kan jezelf en je familie helemaal los met diverse dingen kopen.

4 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten.

4 jaar geleden

Gewoon omdat het kan en ons praktischer lijkt, willen we het vooralsnog wel weten.

4 jaar geleden

Bij de eerste wisten wij het ook niet, de tweede bedachten we ons vlak voor de 20 weken echo en nu wil ik het wel weer weten denk ik😊 Maar eerlijk is eerlijk, dat is meer, omdat ik me uit wil leven met het kamertje mocht het een meisje blijken te zijn🙈 Al zou ik ook wel even moeten slikken om dan afstand te doen van mijn titel als boysmom😉 maar 20 weken draait er voor mij echt om dat alles oke is. We hebben nooit een geslachtsbepalende echo gedaan. En in jou geval lijkt me een verrassing fantastisch!

4 jaar geleden

Wij willen het wel weten.

4 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten.. is toch leuk! Zijn genoeg neutrale kleren te vinden. Wij zijn nu zwanger van nummer 3 en bij de andere twee wisten we het ook niet, blijft een mooie verassing tot het einde! Geniet van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Ik ben in verwachting van ons eerste kindje. We twijfelen nog wel maar het lijkt ons super leuk als het een verassing is!