36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op kimstek

Wij willen het ook niet weten.. is toch leuk! Zijn genoeg neutrale kleren t ...
Precies lijkt het me ook Dankjewel jij ook

4 jaar geleden

De tweede en ook deze keer weer een verrassing, zo leuk! We hadden wat neutrale setjes en jongens- en meisjessetjes, wat niet van pas kwam hebben we bewaard en als het weer een jongen wordt geven we het weg.

4 jaar geleden

Bij mijn eerste kindje (ik ga nu voor een tweede) wist ik het niet . En het was heel leuk om het pas na de bevalling te horen. Dat is dan echt een verrassing:-)

4 jaar geleden

Bij eerste wisten we het al wel. Nu bij de 2e willen we het niet weten genoeg leuke kleertjes 😁

4 jaar geleden

Reactie op ra1996

Bij eerste wisten we het al wel. Nu bij de 2e willen we het niet weten geno ...
Wat leuk, wij ook! Bij de eerste wilde ik het ook weten omdat ik 100% zeker wist dat het een meisje was. Nu willen we het ook niet, heb totaal geen voorkeur en de verrassing lijkt mij heel bijzonder 😍

4 jaar geleden

Ik wil het niet weten. Maar mijn partner houdt niet van verassingen en wil het wel weten. Ik ben benieuwd hoe lang we dat volhouden haha.

4 jaar geleden

Wij willen het ook graag weten! Ik heb al 2 meiden, jongen zou leuk zijn voor mijn vriend anders hier dan straks 4 vrouwen in huis😂

4 jaar geleden

Wij willen het wel weten. Zo kun je toch iets gerichter kijken naar kleding. Ik vind voor meisjes die sokjes en die ribbeltjes zo leuk zo schattig allemaal! En voor jongens wat stoerdere dingen en geen haarbanden

4 jaar geleden

Reactie op Mama81

Wij willen het ook graag weten! Ik heb al 2 meiden, jongen zou leuk zijn vo ...
Ik heb beide nu vandaar dat het makkelijker is om het geheim te houden nu. Als dat niet zo was had ik niet zolang kunnen wachten.

4 jaar geleden

Respect voor de mensen die het kunnen 9 maanden lang niet te weten wat je krijgt 😂 ik ga nu al kapot van de zenuwen om wat ik ga krijgen

4 jaar geleden

Ik wil het ook niet weten! :)

4 jaar geleden

Ik ben een veel te erge control freak om het een verrassing te laten 😂 wij wisten het met 14 weken bij mijn zoontje. Ik wil het kamertje gelijk helemaal stylen zoals ik het mooi vind, voor een meisje is dat hier echt heel anders dan voor een jongetje. Ik hou gewoon niet zo van verrassingen, maar vind het heel knap van degenen die het geduld er voor hebben, het is toch wel iets heel bijzonders.

4 jaar geleden

Kijk hoe schattig en unisex. Ik hoop dat ik geen spijt krijg en het vol kan houden nog 31 weken haha.

4 jaar geleden

Ik wil t ook niet weten , heb al van beide geslacht kids , daar wist ik ivm omstandigheden wel t geslacht van , bij deze zwangerschap wil ik t juist echt niet weten , t lijkt me juist zo apart om t niet te weten en t als een complete wonderlijke ervaring te mogen beleven

4 jaar geleden

Wij hebben een zoontje van 3 waar we het ook niet van wisten. Superleuk om bij de geboorte te kunnen vertellen dat het allemaal goed is gegaan, wat het is en wat de naam is! Echt een grote complete verrassing! Nu ben ik 8 weken zwanger vd tweede en we willen het wederom niet weten. Voor ons voelt het dat het geslacht in de buik nog niet relevant is, eerst maar een gezond kindje op de wereld zetten en daarna kopen we wel kleren:) en er is indd zoveel leuks in unisex kleuren.. maar als je niet kan wachten, alleen maar fijn dat t het kan toch!!

4 jaar geleden

Ik wil het deze keer ook niet weten mijn vriend wel. Maar ik wil het deze keer is niet kunnen verklappen. En dat het echt een verrassing is bij de bevalling. Ik heb veel neutrale kleertjes voor de eerste dagen en dan is het lekker shoppen als het een jongen is anders de zolder op voor meisjes kleren