36 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben er gewoon eentje gekocht. Je gebruikt een wiegje maximaal 6 maanden, dus wat voor jullie fijn is

5 jaar geleden

Ik heb er 1 gekocht op marktplaats. Hier in de regio was er genoeg aanbod!

5 jaar geleden

Wij hebben wel gekocht. Bij vorige zwangerschap al en we gebruiken m deze keer weer. Dochter heeft er ongeveer 12 weken in gelegen.

5 jaar geleden

Ik heb een co sleeper gehuurd bij wieg huren, vorige keer voor mijn zoontje en nu ook weer voor ons dochtertje😊

5 jaar geleden

Bednest via MP. Tweedehands kopen scheelde niks met huren, dus die keus was snel gemaakt 😉

5 jaar geleden

Wij hebben een wiegje tweedehands gekocht. Bij onze dochter gebruikt. Tussen door aan vrienden uitgeleend. Nu staat hij hier weer klaar voor ons 2e wondertje

5 jaar geleden

Ik heb dit wiegje gekocht, en de doos bewaard zodat die gewoon weer gebruikt kan worden voor eventueel nog een kindje, of door geschoven word naar familie ❤

5 jaar geleden

Wij hebben er 1 gekregen maar anders had ik er zeker een gekocht. Je gebruikt hem misschien niet heel erg lang maar voor een volgend kindje kun je hem zo weer gebruiken. En anders verkoop je hem gewoon weer.

5 jaar geleden

Wij hebben bij de 1e een schommelwiegje gekocht op marktplaats. Was het geld meer dan waard. Mijn zoontje heeft er 4 maanden in gelegen. Toen werd hij wat te groot. Ideaal voor naast het bed.

5 jaar geleden

Mag ik vragen waarom jullie voor een wiegje kiezen?

5 jaar geleden

Reactie op Dayanita

vroeg ik me ookal af.

5 jaar geleden

Reactie op Dayanita

Omdat ze de eerste tijd bij ons op de kamer slapen. Ons dochtertje heeft bijna 6 maanden naast me in haar wiegje gelegen toen werd ze te groot. Hoop dat dr broertje ook een tijd in de wieg zal slapen🥰

5 jaar geleden

Reactie op Dayanita

Voor mij deels een gevoel van nostalgie, hoewel het geen familiestuk is. En deels ook omdat een cosleeper verleidelijk is voor mijn katten, een wiegje is iets minder toegankelijk.

5 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Voor mij deels een gevoel van nostalgie, hoewel het geen familiestuk is. En ...
Plus het idee dat mijn kindje in ieder geval de eerste weken dichtbij me slaapt. Praktisch oogpunt voor de nachtvoedingen.

5 jaar geleden

2e hands heb je voor een klein bedrag al wat moois en soms zelfs gratis. Wij hebben een co sleeper in nieuw staat voor 50 euro gekocht. Onze baby kamer meubels voor 100 euro, dus het kan goedkoop 😁

5 jaar geleden

Misschien zijn er mensen in je omgeving die een wiegje hebben staan? Die van mij is geleend. Koop vond ik te duur voor een toch relatief korte periode.

5 jaar geleden

Wij hebben een co sleeper gekocht van chicco.

5 jaar geleden

Ik heb de co-sleeper van kinderkraft. Heb deze van vakantieveilingen.

5 jaar geleden

Wij hebben dit bed nog van de oudste, een meegroei bed. Start als ledikant en kan uiteindelijk naar een kleine 1 persoons. Was een duur bed maar je kunt er ook veel langer mee doen dan andere. En hij is heel mooi hihi🥰 ik heb een co-sleeper gescoord via vakantieveilingen 😁

5 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht, je kunt er echt mee wiegen. Gekocht omdat het mijn eerste kindje is ❤. Alles nieuw, snap je dat gevoel? Kan iemand zich hierin terugvinden?