23 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op SindsDien
dit heb ik ook!
Oh oke. Verschrikkelijk he? Thuis kan ik dan nog van onderbroek wisselen maar op het werk helaas niet 🙈
5 jaar geleden
Ja! Is normaal. Ik had hier voor mijn zwangerschap (thank god) NOOIT last van!! En nu heb ik het best veel.... gewoon dunne afscheiding. Schijnt heel normaal te zijn :)
5 jaar geleden
Reactie op YvetteZ
Klopt is normaal. Gebruik op het werk een inlegkruisje die kun je vaak verw ...
Ja ik wil dit ook wel doen maar heb gelezen dat dat ook niet zo hygienisch is een inlegkruisje. Maar alleen tijdens de werkuren, is dat dan oke?
5 jaar geleden
Ja! Is normaal. Ik had hier voor mijn zwangerschap (thank god) NOOIT last v ...
Ja ik weet niet of het echt dun is, moet ik eens opletten maar het is niet waterig. Het is echt wit. Moet ik dan hiervoor naar de dokter gaan?
5 jaar geleden
Reactie op Amandawe
Idd, redelijk normaal, maar je kan best even bellen voor een controle op sc ...
Ik heb zelf eens opgezocht en ik denk niet dat het schimmel is, want ik heb geen jeuk, soms heb ik jeuk maar nu niet de hele tijd, ren branderig gevoel heb ik al helemaal niet. En ik lijk ook geen symptomen te hebben van een blaasontsteking. Maar ik ga zeker en vast eens horen bij de dokter.
5 jaar geleden
Ik heb dit ook al sinds de pubertijd.. Ben verslaafd aan inlegkruisjes. Over en altijd bij de hand. Dan is het altijd fris en netjes! Niks aan te doen..
5 jaar geleden
Ja ik wil dit ook wel doen maar heb gelezen dat dat ook niet zo hygienisch ...
Als je ze regelmatig vervangt is het heel hygiënisch hoor 😊
5 jaar geleden
Jup, hier ook. Bekend verschijnsel en niets om je zorgen over te maken zolang het er niet vreemd uitziet of niet ruikt. Buiten de deur gewoon een inlegkruisje in en gaan.
5 jaar geleden
Heb ik ook. Het is ook wat wateriger/dunner (en meer en soms ook wat witter en droger) als anders en draag nu fijne slips die van natuurlijk materiaal zijn. Maar verwissel ze soms wel 3-4 keer op een dag dus een voorraadje extra is geen overbodige luxe hihi. En als ik van huis ben neem ik dunne maandverbandjes/inlegkruisjes mee om te verwisselen.
Blaim it on the hormons! En zolang het verder niet ruikt, jeukt of irriteert hoef je je volgens mij geen zorgen te maken maar een belletje naar je huisarts of vk kan nooit kwaad ☺️
5 jaar geleden
Reactie op MommyMonroe
Ik heb dit ook al sinds de pubertijd.. Ben verslaafd aan inlegkruisjes. Ove ...
Ik ook helaas.. gyne zei zolang je niet geregeld schimmelinfecties krijgt zijn inlegkruisjes gewoon prima.
Liever dat dan een natte plek in mijn broek 🙈
5 jaar geleden
Heb ik ook. Het is ook wat wateriger/dunner (en meer en soms ook wat witter ...
Ja ik merk idd dat het bij mij ook verschillend is. Meer het wit en droger. Maar het riekt niet dus. Ik merk wel en dat is miss een beetje genant om te zeggen, maar ik merk wel dat ik zelf beneden sneller stinkt.. is dat normaal? Ik was me elke dag of om de 2 dagen. (Hangt van werkuren af)