14 Reacties

6 jaar geleden

Schimmelinfectie. Ook jeuk?

6 jaar geleden

Schimmelinfectie!

6 jaar geleden

Ik denk een schimmel infectie

6 jaar geleden

afscheiding.. als het niet stinkt of naar ruikt of jeukt is t niks zei mn vk

6 jaar geleden

Klinkt inderdaad als schimmel, hebben veel vrouwens tijdens de zwangerschap door hormoonveranderingen. Even dokter bellen en mocht dat het zijn dan krijg je een vaginale tablet of kuurtje.

6 jaar geleden

Een schimmelinfectie

6 jaar geleden

Afscheiding als niet stink ik heb het paar dagen gehad zonder jeuk en stinkte ook niet

6 jaar geleden

Ik heb sinds ik zwanger ben veel meer last van afscheiding helaas. Als je afscheiding ineens verandert (kleur/geur) kun je een vaginale schimmelinfectie hebben. Dit komt veel voor bij vrouwen tijdens de zwangerschap. Vaak gaat dit gepaard met o.a. jeuk. Het is gemakkelijk te behandelen, daarvoor kun je het beste even contact opnemen met je huisarts! Succes!

6 jaar geleden

afscheiding.. als het niet stinkt of naar ruikt of jeukt is t niks zei mn v ...
Het ruikt niet en heb anders ook nergens last van.

6 jaar geleden

Reactie op Dotjeziel

Schimmelinfectie. Ook jeuk?
Neen, geen geurverandering of jeuk.

6 jaar geleden

Reactie op Noomsi

Het ruikt niet en heb anders ook nergens last van.
even aankijken.. schimmelinfectie wordt je echt gek van de jeuk en ruikt enorm naar *vislucht* 🤣

6 jaar geleden

Had ik ook afgelopen week en enorme jeuk erbij, vaginaal tablet gekregen voor 1 nacht en nu is het over.

6 jaar geleden

Je hormonen veranderen en die zijn ook van invloed op je afscheiding. Zolang het niet jeukt en niet stinkt hoef je je echt geen zorgen te maken

5 jaar geleden

Over dit topic is inmiddels een ander topic actief in deze geboorteclub. Je kunt het topic vinden onder de naam 'Veel afscheiding' of via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/veel-afscheiding-LJNNG4 Dit topic ga ik dan nu sluiten. Mocht je het niet eens zijn met mijn beslissing, laat het dan vooral aan mij weten. Lieve groet, Anna