Woonvestiging

shortydiiamondsz
24 dagen geleden
Volgen
Hey mommiesss, ik ben nu ingetrokken bij me vriend en zit in me vierde week van de zwangerschap. Ik moet ervoor zorgen dat ik ergens ambulant begeleid kan wonen en ik vraag me af hoe ik dat ga regelen zonder een indicatie van de gemeente rotterdam heeft iemand tips?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Tessa95
24 dagen geleden
Ik werk zelf als ambulant begeleider in Eindhoven. Het gaat lastig worden zonder indicatie.. waarom krijg je geen indicatie?
  • Rapporteren
shortydiiamondsz
24 dagen geleden
Reactie op Tessa95
Ik werk zelf als ambulant begeleider in Eindhoven. Het gaat lastig worden zonder indicatie.. waarom krijg je geen indicatie?
Ik zou de indicatie moeten aanvragen alleen het duurt 9/24 maanden om de indicatie te krijgen
  • Rapporteren
Tessa95
24 dagen geleden
Jeetje.. dat duurt echt lang. In Eindhoven moet de gemeente binnen 8 weken beslissen, wellicht dat jouw gemeente ook zo’n regel heeft? Ik zou iig de indicatie wel aan gaan vragen. Helaas kan ik je niet helpen met alternatieven..
  • Rapporteren
Anoniempje2
24 dagen geleden
Ik zou de indicatie moeten aanvragen alleen het duurt 9/24 maanden om de indicatie te krijgen
Elke gemeente dient binnen 8 weken na jouw melding (dus bv telefoontje) een beslissing te nemen. Doen ze dit niet kun je ze in gebreke stellen. Ze hebben dan twee weken om alsnog te beslissen. Doen ze dit niet dan krijg je per dag een geldsom. Dus zeker aanraden om ze dan in gebreke te stellen. Dan wordt het vanzelf een spoed.
  • Rapporteren
shortydiiamondsz
24 dagen geleden
Reactie op Anoniempje2
Elke gemeente dient binnen 8 weken na jouw melding (dus bv telefoontje) een beslissing te nemen. Doen ze dit niet kun je ze in gebreke stellen. Ze hebben dan twee weken om alsnog te beslissen. Doen ze dit niet dan krijg je per dag een geldsom. Dus zeker aanraden om ze dan in gebreke te stellen. Dan wordt het vanzelf een spoed.
Heeel erg bedankt
  • Rapporteren
Anoniempje2
24 dagen geleden
Heeel erg bedankt
Graag gedaan. In de meeste gevallen vermelden zr dit zelfs op hun website omdat het wettelijk verplicht is. Dus de melding maken zou ik zeker doen mits je dat nog niet gedaan hebt.
  • Rapporteren
Papamax
24 dagen geleden
YESS HEEL ERG BEDANKT HEB GELIJK EEN KIJKJE GENOMEN EN IK GA MORGEN LANGS!
Super! Succes en ook met je zwangerschap uiteraard
  • Rapporteren