15 Reacties

5 jaar geleden

Je kind hoorde in de baarmoeder ook allerlei geluiden. T zorgt zelfs voor rust. Ook als je kind naar de kdv gaat, krijgt hij hiermee te maken zodat ze leren slapen in een omgeving waar er geluiden zijn

5 jaar geleden

Ik heb m toevallig vandaag besteld voor mn zoon van 2,5. Hij heeft moeite met alleen inslapen en wordt snachts wakker. Hopelijk geeft het rust als het automatisch aanslaat.

5 jaar geleden

Reactie op MamaKate

Ik heb m toevallig vandaag besteld voor mn zoon van 2,5. Hij heeft moeite m ...
Mijn nichtje heeft een apparaatje wat een liedje afspeelt met lichtjes waar ze bij in slaap valt. Hier is erg moeilijk vanaf te komen. Ze is nou 7 jaar, maar nog steeds erg lastig om zonder te slapen. Als ze wakker wordt zet ze m ook weer aan. Ook zit er een wekker functie op die ze ook gebruikt.

5 jaar geleden

Wij hebben er ook eentje van Zazu gekregen maar tot nu toe heeft het helaas nog weinig effect bij ons zoontje (6 weken).

5 jaar geleden

Ik heb een milo heartbeat konijn en van de week een zazu projector besteld.. ik vind het erg fijn. Dochter heeft niet veel moeite met inslapen maar wel met alleen zijn en zo voelt het toch minder alleen in de slaapkamer

5 jaar geleden

Ik heb ook een zazu egel knuffel gekocht. Deze projecteert sterren op het plafond en je kunt geluidjes laten afspelen. De sterren gaan automatisch uit na 30 minuten en het geluidje ja 15 minuten. Ik vind die sterren sowieso wel leuk. Geeft mooi licht en daarmee is het niet ineens pikkedonker voor m’n zoontje. Het helpt nog niet echt bij het slapen, maar hij is dan ook pas 9 weken.

5 jaar geleden

We hebben beide knuffel en toestelletje maar vinden het laatste het beste. Deze heeft nl ook de shhh functie en je kan instellen dat de geluiden aan gaan wanneer de baby begint te wenen! Bij de knuffels zijn die twee laatste functies er niet denk ik...

5 jaar geleden

Ik heb zo'n knuffel. Mijn dochter lijkt makkelijker door te slapen snachts als ik de knuffel weer even aanzet. Ik gebruik de hartslag. Zij wordt vaak snachts een beetje wakker, omdat ze bijvoorbeeld een scheetje moet laten. Ze begint dan te jengelen en dan tik ik een keer tegen de knuffel, zodat hij aangaat

5 jaar geleden

Wij hebben ze pinguin van zazu. S avonds zet ik hem op vogelgefluit en het lampje aan en mijn dochter slaapt na 10 minuten. Echt een top ding !

5 jaar geleden

Er zijn ook heel veel gratis white noise-apps, voor wie het eens wil uitproberen. Zeker de eerste weken werd mijn dochter er heel rustig van.

5 jaar geleden

Wij hebben Dex de knuffel en zet met slapen savonds de ruis aan, gaat na 10 minuten uit, maar hij slaapt daardoor wel rustig in. Anders blijft hij huilen en blijven we naar boven lopen voor de speen.. hiermee spuugt hij zelfs de speen uit, kijkt even om zich heen en gaat slapen. Meneertje zit in een sprongetje, was gister de hele dag aan t huilen, op tijd naar bed met de knuffel en nergens last van..... ben er super blij mee. En nja misschien went hij er aan, maar dat zien we dan wel weer. Ik zie daar niet zon kwaad in persoonlijk

5 jaar geleden

Wij hebben phoebe de pinguin van Zazu. Echt een fijn ding. Kan eventueel ook nog iets inspreken. Ik zou het juist fijn vinden als hij daar afhankelijk wordt want daarmee is hij niet afhankelijk van mij bij het in slaap vallen

5 jaar geleden

Baby's vinden white noice toch juist heel fijn/rustgevend😅. Hier heeft hij Zazu knuffeldoekje met muziekdoosje gekregen. Wij gebruiken het alleen overdach, snachts niet nodig (nog niet) maar of die daar wat aan heeft kan ik nog niet beoordelen🙈. Mijn dochter van 3 daarintegen vind het heerlijk om muziekje aan te hebben als ze gaat slapen

5 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie reacties. Sinds gister slaapt hij slecht overdag ik denk door ze sprongetje dus ik heb de knuffel net aangezet.

5 jaar geleden

Je kunt de Zazu ook automatisch aan laten gaan als de kleine begint te huilen!