16 Reacties

4 jaar geleden

Misschien eens googelen op de symptomen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en zien of je je daar in herkent?

4 jaar geleden

Ik wil je niet bang maken maar ik herken het van mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hou het in de gaten en neem contact op met je vk.

4 jaar geleden

Ik had het ook en was buitenbaarmoedelijke zwangerschap :( heeft u echo al gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Hhanne

Misschien eens googelen op de symptomen van een buitenbaarmoederlijke zwang ...
Zoals mijn huisarts ook altijd zegt, niet Googlen. Google is een tof medium maar zorgt ook dat menig persoon zich onnodig druk maakt over gezondheid of in dit geval zwangerschap. Mijn advies, gaat het over aan de professionals en bel je verloskundige.. ☺ Sterkte, hoop dat alles goed is!!

4 jaar geleden

Hey hey ik heb dat ook sinds een week nu ik ben 5 weken nu ook hevige pijn als of ik ong moet worden lies pijn Aan mijn linker zij en onderbuik boven mijn schaambot vreselijk schijnt normaal te zijn 🤷‍♀️ wat bij mij helpt is onder een warme douche of een kruikje beterschap Xxx

4 jaar geleden

Reactie op Wondertjee

Hey hey ik heb dat ook sinds een week nu ik ben 5 weken nu ook hevige pijn ...
Heb je bloedverlies??

4 jaar geleden

Reactie op Wondertjee

Heb je bloedverlies??
Al een geruststelling dat het ‘normaal’ schijnt te zijn. Het voelt zo niet maar ik geloof het graag 😅 moet toch zijn dat ze ‘iets’ gaande is denk ik maar.. Ik overweeg toch een paracetamol in te nemen, ik doe anders helemaal niks vandaag 🤒 Voorlopig (nog) geen bloedverlies gehad. Gaat het bij jou wel gepaard mee bloedverlies ?

4 jaar geleden

Bel je verloskundige. Pijn in de lies kan van alles betekenen. Zij hoort je aan, gaan er bij haar alarmbellen rinkelen, dan zal ze je vragen te komen of naar de dokter te gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Liesbeth 1979

Ik wil je niet bang maken maar ik herken het van mijn buitenbaarmoederlijke ...
Heb er even op gegoogled en gaat vaak toch samen met bloedverlies lees ik. Ik was wel ingepland voor een eileider onderzoek, omdat er een vermoeden was dat deze niet doorgankelijk zouden zijn. Het onderzoek werd gecancelled door Corona maar nu bleek ik toch zwanger te zijn. We doen nu om de week een bloedprik om de groeiwaarden op te volgen.. maandag zou ik meer weten.. 🤞

4 jaar geleden

Reactie op Adiesta

Ik had het ook en was buitenbaarmoedelijke zwangerschap :( heeft u echo al ...
Ik heb nog geen echo gehad. Was nog wat vroeg ? Wel een bloedprik om de week om de groeiwaarden op te volgen. Ik denk dat ze hierin ook veel kunnen zien, al is het nu wel echt bang afwachten op de resultaten maandag..

4 jaar geleden

Reactie op M_a_r_l_e_y

Al een geruststelling dat het ‘normaal’ schijnt te zijn. Het voelt zo niet ...
Nee geen bloedverlies Het kan van alles zijn probeer positief te denken ik had dit ook bij m'n dochtertje ik kwam mijn bed niet uit 1e 2 maanden door steken en krampen het bleek tog bandenpijn te zijn en een groeiende baarmoeder:)

4 jaar geleden

Ik had deze pijn ook bij 5 en 6 weken maar wel minder extreem dan jij beschrijft. Mijn zus herkende het ook van haar begin zwangerschap. Ben nu 8 weken, echo was goed. Hopelijk bij jou ook onschuldig!

4 jaar geleden

Komen net van het ziekenhuis en onze angst bevestigd. We zijn het vruchtje verloren 😓 Lichaam nu 2w de tijd geven om het vruchtje zelf af te drijven.. hopelijk gebeurt het snel want de pijn is haast onhoudbaar.

4 jaar geleden

Reactie op M_a_r_l_e_y

Komen net van het ziekenhuis en onze angst bevestigd. We zijn het vruchtje ...
Jeetje wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte 😘

4 jaar geleden

Ik had dit van de week ook rond 5+4 en 5+5 na een dag met iets te veel beweging. Kan een soort bandenpijn zijn. Vond het toen al opvallend dat het uitstraalde. Heel naar! Ik hoop voor je dat dit het is.

4 jaar geleden

Reactie op M_a_r_l_e_y

Komen net van het ziekenhuis en onze angst bevestigd. We zijn het vruchtje ...
Heel veel sterkte! 🙁