Zeurende pijn links onderin wat doortrekt naar je rug.

jay22
één maand geleden
Volgen
Goedemorgen Dames, Ik heb vannacht flink wat buikpijn gehad links onderin mijn buik wat uitstraalde naar mijn rug. Gezien mijn vorige miskraam was ik wel even in paniek ik heb een paracetamol genomen en toen nog wel redelijk geslapen. Toen ik net naar de wc ging was wel even spannend maar ik heb totaal geen bloed verlies gelukkig. Kan iemand mij gerust stellen? Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Marley12
één maand geleden
Goedemorgen, Ik herken me helemaal in jouw buik- en rugklachten. Had vorige week elke avond als ik in bed lag, een zeer pijnlijke steek rechts. Veel gegoogeld enzo. Maar het schijnt te maken te hebben met het groeien van je baarmoeder. Bij het verergeren van de klachten, zou ik gewoon de vk bellen voor advies. Zet 'em op! Groetjes
  • Rapporteren
kayliekonings
één maand geleden
Hallo, ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken. In de nacht kun je vaak wat bandenpijn voelen met draaien op je zij bijvoorbeeld.. zolang je geen aanhoudende erge krampen hebt met veel bloedverlies zal er niet veel aan de hand zijn. Je lichaam veranderd zo hard die eerste weken, denk aan het groeien van je baarmoeder, je banden die wat flexibeler worden. Dit alles gaat gepaard met het voelen van dingen die je normaliter niet ervaart :-)
  • Rapporteren
SaNoy
één maand geleden
Buikpijn kan zoveel oorzaken hebben. Bandenpijn,darmen, etc. Geen bloed = goed :) Vertrouw je het niet, bel je verloskundige. Vraag om een echo. En laat zij je geruststellen! Ik snap je angsten, die heb ik ook bij elk pijntje. Komt wel goed, rustig aan!
  • Rapporteren
etjekdetje
één maand geleden
Hi Jay, Zeker weten kun je het natuurlijk niet als je geen echo laat doen, dus vertrouw op je gevoel. Als de pijn aan blijft houden en je het niet vertrouwt, als het erger wordt en je wilt het laten checken neem dan contact op met je ziekenhuis. Wat jij hebt had ik ook, bij mn rechter eierstok. Ik was bang voor bbz maar het bleek mn Corpus luteum cyste te zijn die 4cm groot is en die tegen wat zenuwen aanduwt. Ik voelde het in mn rug en been. De cyste is een normaal onderdeel van de zwangerschap. Hij kan wel scheuren of lekken wat pijnlijk is. Nogmaals: zeker weten kun je het niet dus vertrouw je gevoel.
  • Rapporteren
Plankje
één maand geleden
Vertrouw je het niet bel altijd een vk. Het kan echt van alles zijn. Je lichaam doet van alles voor jullie kleine wondertje. Ik heb een bbz gehad en eerst geen pijn tot het bloed zich ophoopt in mijn buik en had geen bloedverlies. Maar laat je niet bang maken en volg je gevoel. Duim dat alles goed is en het een zwangerschapskwaaltje is :)
  • Rapporteren
Flow123
één maand geleden
Hai, ik had van de week precies hetzelfde! Zo'n pijn dat mijn vriend me uit bed moest helpen. Vanzelf overgegaan die nacht. Ook geen bloedverlies. Ik ben nu pas 5 weken dus nog geen echo gehad.
  • Rapporteren
Anoniempje2
één maand geleden
Ik heb hier 1.5 week last van gehad. Zelfs zo erg dat ik snachts totaal niet kon slapen of zitten moest gaan slapen. Nu nog wel iets last van maar vanacht eindelijk weer goed kunnen slapen. De Vk vertelde mij dat dit er bij hoort.
  • Rapporteren
jay22
één maand geleden
Reactie op Flow123
Hai, ik had van de week precies hetzelfde! Zo'n pijn dat mijn vriend me uit bed moest helpen. Vanzelf overgegaan die nacht. Ook geen bloedverlies. Ik ben nu pas 5 weken dus nog geen echo gehad.
Hier hetzelfde idd ook 5+3 ook nog geen echo gehad.
  • Rapporteren