26 Reacties

4 jaar geleden

Ik krijg mijn 1ste echo de 23ste in het ziekenhuis. Ben ook bang dat deze wordt afgezegd.

4 jaar geleden

Ja hier ook hoor! Ben nu 6 weken, en heb ook over 2 weken een echo. Naja er is niks aan te doen helaas.

4 jaar geleden

We hebben gelezen dat privé gynaecologenpraktijken dit wel nog doen, zonder de man erbij weliswaar.. Misschien al een preventief polsen en als dit in een ziekenhuis zou zijn, eens kijken of je niet terecht kan in een privé instelling, eventueel met doorverwijzing?

4 jaar geleden

Ik heb hem de 24e, ik heb vorige week ook een echo gehad om te kijken of ik echt zwanger was en was moeilijk te vinden uiteindelijk toch gevonden 3mm groot. En dan zouden we de 24e kijken of hij/zij groeit en dan kan ik het bekend maken aan schoonouders omdat dan de grootste twijfel ervan af is.

4 jaar geleden

Ja ik ben nu 5/4 hoop 27 maart ook op mn echo!! Je kijkt er toch naar uit. Dus cross fingers hier

4 jaar geleden

Ik heb dinsdag echo, maar nog geen bericht gehad dat we niet mochten komen. Maar goed, zou wel moeten op zich toch? Je moet toch weten of alles goed is!

4 jaar geleden

Vk belde mij net. Alle afspraken bij haar gaan gewoon door maar je moet nu alleen komen en moet buiten in de auto wachten. Zij doen nu geen afspraken tussen de 16 en 26 weken. Alleen de 20 weken echo doen ze dan nog wel.

4 jaar geleden

Heb ook a.s dinsdag eerste echo vroeg in de ochtend en heb nog niets gehoord dat t niet door gaat of dat me partner niet mee zou mogen

4 jaar geleden

Ik heb hem donderdag ochtend maar nog njks gehoord 🤞

4 jaar geleden

Op de website van MMC Veldhoven staat nu een heel stuk met specifieke info en reglementen voor afspraken bij zwangerschap en bevalling. Vooralsnog lijkt het erop dat mijn afspraak vrijdag gewoon door kan gaan....

4 jaar geleden

Bij ons laten ze het een dag van te voren weten, wat het effect is op mijn afspraak. Hier ook een vroege echo inpland met 7,5 week. Ik hoop ook dat die doorgaat.. mijn man en zoontje mogen iig zeker niet mee 😟

4 jaar geleden

Ik heb nu net nog gewoon een afspraak kunnen maken voor 3 april. Ze zeiden niets over alleen komen ook

4 jaar geleden

Ik mag donderdag wel komen maar zonder partner

4 jaar geleden

Bij ons lieten ze weten dat qua echo's alleen de eerste termijn echo en de 20-weken echo doorgaan. . Er mag ook niemand mee. Onze intake van 26 maart wordt telefonisch en onze eerste echo (vitaliteitsecho) hebben we op 15 april staan (bij 9 weken). Is even afwachten of die door kan gaan dan.

4 jaar geleden

ik mag 6 april eerste echo in het zh. ze zei niks over alleen komen. sowieso gaat mn afspraak door zei ze.

4 jaar geleden

Mijn eerste echo dan 8wkn stond op 31 maart en is vandaag al afgezegd :( en eerste consult wordt telefonisch gedaan.

4 jaar geleden

Ben benieuwd.. Ik heb de 31e mijn eerste echo in het ZKH. Nog niets gehoord ook!

4 jaar geleden

Ik heb ook vandaag mijn 1e echo bij de gynaecoloog. Afspraken die al in de planning stonden gaan tot nu toe gewoon door. Nieuwe afspraken moeten indd wachten bij ons. Of er moet wat zijn bijv bloedverlies en je vertrouwt het niet. Dan mag je ook.

4 jaar geleden

Heb gisteren gebeld met mijn gynaecoloog, die aangaf dat ik gewoon mag komen mét mijn vriend. Mits we beiden geen klachten hebben die kunnen duiden op Corona...

4 jaar geleden

Mijn afspraak in het ziekenhuis voor vandaag is gisteren afgebeld.. ik kon gelukkig wél terecht bij een verloskundige en mét partner!