Ziekenhuis of thuis bevalling!? Ivm coronavirus

Anishack
6 dagen geleden
Volgen
Hallo lieve dames.. Hoe kijken jullie naar de bevalling ivm het coronavirus? Dit is mijn eerste zwangerschap en had dit heel anders voor me gezien!? Maar nou is het zo dat het dit jaar best een dingentje is in het ziekenhuis etc. Nou geven meerdere aan om thuis te bevallen... zou heb ik dit nooit voor me gezien. En hoe denken jullie erover? 😚
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
17 reacties
Shoudely
6 dagen geleden
Voor mij Zou het mogelijk zijn om thuis bevallen
  • Rapporteren
Michelle815
6 dagen geleden
Ik wilde het thuis doen altijd al gewild. Dus als het kan lekker thuis
  • Rapporteren
Anishack
6 dagen geleden
Reactie op Michelle815
Ik wilde het thuis doen altijd al gewild. Dus als het kan lekker thuis
Ik heb altijd gezegd dat ik het in het ziekenhuis wil.. vandaar dat ik hier tegen aanloop nou..
  • Rapporteren
Adiesta
6 dagen geleden
Ik liever naar ziekenhuis voor epidurale en voor moest er een knip of keizersnede nodig zijn ben je er al want kan zijn dat het niet gaat en tegen ze bij u zijn kan kindje stikken. Bij 2 mensen zo gebeurd die ik ken.
  • Rapporteren
Michelle815
6 dagen geleden
Reactie op Anishack
Ik heb altijd gezegd dat ik het in het ziekenhuis wil.. vandaar dat ik hier tegen aanloop nou..
Jaa dat lijkt me nu een hele lastige keuze inderdaad. Waar ik vandaan kom uit Uden hebben ze een hotel omgebouwd vd valk hotel tot kraam afdeling. Ik weet alleen niet zeker of dat ook bevallingen zijn haha
  • Rapporteren
Laura1993
6 dagen geleden
Ik ga er vanuit dat tegen november dit wel weer wat rustiger is of in ieder geval onder controle. Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen.
  • Rapporteren
Mamsie2
6 dagen geleden
Reactie op Michelle815
Jaa dat lijkt me nu een hele lastige keuze inderdaad. Waar ik vandaan kom uit Uden hebben ze een hotel omgebouwd vd valk hotel tot kraam afdeling. Ik weet alleen niet zeker of dat ook bevallingen zijn haha
Ja die worden gebruikt als verloskamers ik kom uit Boekel dicht bij Uden. Maar ik denk dat ze daar het zoveel hebben als thuis.. en als t medisch wordt je naar t ziekenhuis gebracht wordt. Maar ik denk dat we dit ook even moeten laten rusten tot het zo ver is. Een vriendin van mij wilde in het ziekenhuis bevallen maar alles ging zo snel dat ze thuis bevallen is en ik wilde thuis bevallen bij de vorige zwangerschap en moest naar het ziekenhuis omdat ik voor de 37 weken was. Allebei is goed gekomen. Het voordeel van thuis dan heb je gewoon je eigen verloskundige en in t ziekenhuis zit je met diensten die elkaar aflossen. Lees maar eens de voordelen en nadelen van thuis en in het ziekenhuis bevallen dat stelt je misschien wel gerust.
  • Rapporteren
Evoorbaby
5 dagen geleden
Grote kans dat 2e deel van onze zwangerschap de zorg in Nederland normaliseert. Het is nog ver weg.
  • Rapporteren
Meez
5 dagen geleden
Kraamhotel heeft nu wel een hele nieuwe betekenis gekregen
  • Rapporteren
Fleur90
5 dagen geleden
Tegen de tijd dat het zover is kan ik me daar druk om gaan maken, voor nu heb ik nog 7 maanden te gaan en hoop ik dat alles dan weer een stuk rustiger is!
  • Rapporteren
Inaminie
5 dagen geleden
Kennis van mij heeft bericht gehad dat ze thuis moet bevallen tenzij ze een medische indicatie heeft voor het ziekenhuis ivm bactieren corona virus. En tegen die tijd dat wij bevallen gaat het nog lang duren is het allemaal weer anders. Niet te ver vooruit kijken misschien 😉
  • Rapporteren
Liescodeluxe
5 dagen geleden
Ik heb zelf geen voorkeur voor een thuis- of ziekenhuisbevalling. Mijn vriend komt uit Duitsland en daar zijn thuisbevallingen niet normaal. Daarom heeft hij een zeer sterke voorkeur voor een ziekenhuisbevalling en hoop ik dat dat, voor zijn gemoedsrust, in november mogelijk is.
  • Rapporteren
Hemarissa
5 dagen geleden
Reactie op Michelle815
Hier ook uit Uden, gezellig! Wel gek allemaal zo vanuit de ergst getroffen plek alles meemaken vind ik hoor!
  • Rapporteren
Evelien-24
5 dagen geleden
Ik ben zwanger van ons tweede kindje, en ben bij onze dochter thuis bevallen wat ik persoonlijk erg fijn vond. Dus bij dit kindje zou ik ook weer graag thuis bevallen als het mogelijk is.
  • Rapporteren
Michelle815
5 dagen geleden
Reactie op Mamsie2
Ja die worden gebruikt als verloskamers ik kom uit Boekel dicht bij Uden. Maar ik denk dat ze daar het zoveel hebben als thuis.. en als t medisch wordt je naar t ziekenhuis gebracht wordt. Maar ik denk dat we dit ook even moeten laten rusten tot het zo ver is. Een vriendin van mij wilde in het ziekenhuis bevallen maar alles ging zo snel dat ze thuis bevallen is en ik wilde thuis bevallen bij de vorige zwangerschap en moest naar het ziekenhuis omdat ik voor de 37 weken was. Allebei is goed gekomen. Het voordeel van thuis dan heb je gewoon je eigen verloskundige en in t ziekenhuis zit je met diensten die elkaar aflossen. Lees maar eens de voordelen en nadelen van thuis en in het ziekenhuis bevallen dat stelt je misschien wel gerust.
Ja ik heb het liefst thuis Als het echr niet anders kan ziekenhuis Bij ons in de familie word iedereen thuis geboren Alleen mn zusje heeft gekozen voor ziekenhuis ze is nu 30 weken Je moet doen wat goed voelt zeg ik altjjd maar
  • Rapporteren
Michelle815
5 dagen geleden
Reactie op Hemarissa
Hier ook uit Uden, gezellig! Wel gek allemaal zo vanuit de ergst getroffen plek alles meemaken vind ik hoor!
Jaa haha Het heeft wel een inpact overal . En het word wel erg vooral met boodschappen Ik stond in de rij met mijn man en wat boodschapjes in mn handen en er komt een oude vrouw histerisch op ons af dat we 1,5 meter afstand moeten houden en dat ik normaal moest doen want ik was tuig en viel onder jeugd door mijn schuld was deze ziekte ontstaan zei ze Ik zeg nou mevrouw ten eerste ben ik getrouwd dit is mijn man daar leef ik mee samen en ten tweede ben ik geen jeugd meer De mensen worden met de dag gekker hier in de winkel. Ik doe altijd boodschappen voor een week maar was het drinken helemaal vergeten ... stom 😓 dus ik moest terug nou dat was de afloop Ben blij als het allemaal voorbij is
  • Rapporteren
Chantal32
5 dagen geleden
Of het corona virus tegen die tijd weg is (hoop van wel) of niet. Dit is mijn eerste bevalling en wil graag in het ziekenhuis bevallen. Mijn vriend heeft liever ook dat ik in het ziekenhuis beval. Als we dan thuis komen is alles lekker schoon en fris.😊
  • Rapporteren