12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ook een wat te grote hald hoor, ik weet dat m'n dochter niet zoo onrustig slaapt dat ze er door. Heen zou zakken ofzo.. Plus heb een camerababyfoon dus kan kijken.

5 jaar geleden

In elk geval de meest rechter lijkt me niet te klein. Je kan proberen of je hem over haar hoofd heen kan trekken, als dat niet lukt of heel moeilijk gaat dan is het goed

5 jaar geleden

Ik gebruik 68/80 voor mn baby, begon ik mee toen hij rond de 7 kilo en 64cm was gok ik. Gaat op zich prima hoor. Ik zou persoonlijk niet op een paar cm te groot kijken. Eventueel de eerste keer even goed in de gaten houden, maar zal best goed komen :)

5 jaar geleden

Het lijkt mij niet te groot, maar ik had in het begin een tijdelijk stikje bij de hals gezet om de opening wat kleiner te maken. Wellicht helpt het?

VRIEND

5 jaar geleden

Probeer het hoofdje er in te laten zakken. (Zelf proberen met je handen om hoog te doen) Kan dat? Dan te groot. Kan dat niet, dan past die😉👍

5 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem.. mijn moeder kwam met de tip om de arm gaten een beetje smaller te naaien.. zo dat ze er niet in zakken..echter zit die rits dan nog steeds zo tegen haar kin aan te schuren dat we maar even geen slaapzak doen.... vervelend is het wel aangezien ze haar dekens vaak afschopt..

5 jaar geleden

Onze zoon zakt nooit omhoog die werpt zichzelf omhoog altijd

5 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem.. mijn moeder kwam met de tip om de arm gaten een b ...
Er zijn ook slaapzakken waar de rits onderaan zit. Ik vind die handiger. Zijn ook wel prijziger... van het merk Noukie's.

5 jaar geleden

Zien er goed uit, zelfde als bij ons. En zij slaapt echt wild, maar blijft altijd heel netjes zitten. Volgends mij is die van ons 74 en ze draagt kwa kleding 62/68

5 jaar geleden

Reactie op Kathds

Er zijn ook slaapzakken waar de rits onderaan zit. Ik vind die handiger. Zi ...
Bij prenatal ook de rits aan de onderkant..

5 jaar geleden

Reactie op Kathds

Er zijn ook slaapzakken waar de rits onderaan zit. Ik vind die handiger. Zi ...
Ik ga eens kijken. Dankjewel voor de tip!

5 jaar geleden

Bij ons zitten ze ook zo schieten ze niet in met hun hoofdje :)