361 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Anna1990
Even een gek vraagje haha! En misschien kunnen jullie met mij meedenken om ...
Ik heb hetzelfde alleen een weekje eerder seks gehad..
Ik heb met 8 weken een echo staan, maar die wordt dus wel berekend aan de hand van de eerste dag van je laatste menstruatie (in mijn geval 8 januari) ik ben nu dus ook 6 weken zwanger volgens verloskundige. Ik dacht dat je met de termijn echo rond de 11 weken je "definitieve" uitgerekende datum, en dus ook hoelang je zwanger bent te horen krijgt..
2 jaar geleden
Kort na dit bericht zijn wij begonnen voor ons tweede kindje. Helaas is het nog niet gelukt, terwijl nummer 1 meteen raak was. Ik wordt er zo onzeker van of dit ooit wel gaat lukken.😥 hopelijk lukt het dit keer wel. We wachten geduldig af en genieten ondertussen vollop van ons knappe ventje!
2 jaar geleden
Reactie op Eef_
Wij zijn ook al bijna een half jaar bezig voor nummer 2, terwijl nummer 1 h ...
Jaa inderdaad. Ik probeer geduld te hebben en de hoop dat het misschien toch nog een keer lukt. Ik had meteen na de bevalling kriebels, maar bewust gewacht tot ons zoontje 1 werd ivm ks. Achteraf misschien goed eerder met de pil moeten stoppen.... maar ja, we zien het wel..
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Zo fijn om alle berichten van de ondertussen weer zwangere/pas bevallen mam ...
Een miskraam is ook niet niks. Heb vóór mijn zoontje ook een miskraam gehad en dat ging mij niet in de koude kleren zitten. Het krijgt gelukkig een plekje. ❤
2 jaar geleden
Wij zijn ook bezig voor een tweede, in december gestopt met de pil. Nog niet weer ongesteld geweest, maar wel al 2x duidelijk een ovulatie gehad. Geen eisprong blijkbaar.
We wachten af.
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Ja voor Mees heb ik er ook 1 gehad. En met de tweede keer had ik het snel p ...
Ik bid voor je dat je snel weer zwanger wors
2 jaar geleden
Reactie op mommyJoyandYared
Ik bid voor je dat je snel weer zwanger wors
word
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Gefeliciteerd!! Heb je veel last van de bekende kwaaltjes? Ik was deze keer ...
Pfoee die vermoeidheid😴😴 het is verschrikkelijk! Bij mijn dochter zaten we ook net in de allereeste lockdown en mocht ik niet werken toen ik verkouden was. Ik kon er ook wat meer aan toegeven denk ik!