361 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Anna1990

Even een gek vraagje haha! En misschien kunnen jullie met mij meedenken om ...
Ik heb hetzelfde alleen een weekje eerder seks gehad.. Ik heb met 8 weken een echo staan, maar die wordt dus wel berekend aan de hand van de eerste dag van je laatste menstruatie (in mijn geval 8 januari) ik ben nu dus ook 6 weken zwanger volgens verloskundige. Ik dacht dat je met de termijn echo rond de 11 weken je "definitieve" uitgerekende datum, en dus ook hoelang je zwanger bent te horen krijgt..

2 jaar geleden

Met de bloed afname van vrijdag, werd er vermoed dat ik +-7 weken ver zou zijn. En dat zegt ijn tracking app ook. Dus kan wel kloppen.

2 jaar geleden

Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en mijn dochter is van 24 november 2020! Ze krijgt aandacht genoeg en ik pak mijn rust als zij slaapt😇

2 jaar geleden

Kort na dit bericht zijn wij begonnen voor ons tweede kindje. Helaas is het nog niet gelukt, terwijl nummer 1 meteen raak was. Ik wordt er zo onzeker van of dit ooit wel gaat lukken.😥 hopelijk lukt het dit keer wel. We wachten geduldig af en genieten ondertussen vollop van ons knappe ventje!

2 jaar geleden

Reactie op Shrn1990

Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en mijn dochter is van 24 november 2020! Z ...
O wat leuk! Ik ben nu 36wk zwanger en onze dochter is ook van 24 november 2020! Ik merk nu echt wel dat ik het steeds zwaarder krijg, jij ook?

2 jaar geleden

Reactie op mama'sPrinsje

Kort na dit bericht zijn wij begonnen voor ons tweede kindje. Helaas is het ...
Wij zijn ook al bijna een half jaar bezig voor nummer 2, terwijl nummer 1 heel snel lukte. Dus snap het onzekere gevoel! Inderdaad maar proberen geduld te hebben:)

2 jaar geleden

Ik ben ook weer zwanger! Valentijnsdag positief getest! Zo blij! Eigenlijk was dit nu in 1x raak, terwijl bij m'n zoontje 1,5 jaar duurde.. Dus ben mega blij!! (Tussendoor niet aan de pil o.i.d. geweest, zal ook meespelen denk ik)

2 jaar geleden

Reactie op Eef_

Wij zijn ook al bijna een half jaar bezig voor nummer 2, terwijl nummer 1 h ...
Jaa inderdaad. Ik probeer geduld te hebben en de hoop dat het misschien toch nog een keer lukt. Ik had meteen na de bevalling kriebels, maar bewust gewacht tot ons zoontje 1 werd ivm ks. Achteraf misschien goed eerder met de pil moeten stoppen.... maar ja, we zien het wel..

2 jaar geleden

Zo fijn om alle berichten van de ondertussen weer zwangere/pas bevallen mama’s te lezen. Maar merk aan mezelf dat ik toch wel meer moeite heb met de miskraam van laatst, dan wat ik toen voelde 🥲 Ik hoop gauw weer een positieve test te mogen hebben 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Zo fijn om alle berichten van de ondertussen weer zwangere/pas bevallen mam ...
Ik hoop het ook voor jou

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Zo fijn om alle berichten van de ondertussen weer zwangere/pas bevallen mam ...
Een miskraam is ook niet niks. Heb vóór mijn zoontje ook een miskraam gehad en dat ging mij niet in de koude kleren zitten. Het krijgt gelukkig een plekje. ❤

2 jaar geleden

Wij zijn ook bezig voor een tweede, in december gestopt met de pil. Nog niet weer ongesteld geweest, maar wel al 2x duidelijk een ovulatie gehad. Geen eisprong blijkbaar. We wachten af.

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Een miskraam is ook niet niks. Heb vóór mijn zoontje ook een miskraam gehad ...
Ja voor Mees heb ik er ook 1 gehad. En met de tweede keer had ik het snel plekje kunnen geven, maar begin nu toch wel beetje jaloers te worden ofzo 🤔🙄

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ja voor Mees heb ik er ook 1 gehad. En met de tweede keer had ik het snel p ...
Ik bid voor je dat je snel weer zwanger wors

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Ik bid voor je dat je snel weer zwanger wors
word

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

O wat leuk! Ik ben nu 36wk zwanger en onze dochter is ook van 24 november 2 ...
Mijn dochter is ook van de 24e, maar ik ben een stuk minder ver!😋 (+/-7 weken)

2 jaar geleden

Op dit moment ben ik zwanger van onze 3 e 🥰. Beetje onverwachts, maar zoooo welkom! Ik ben nu 3 maandjes en onze jongste is van 17 november 2020.

2 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Mijn dochter is ook van de 24e, maar ik ben een stuk minder ver!😋 (+/-7 we ...
Gefeliciteerd!! Heb je veel last van de bekende kwaaltjes? Ik was deze keer echt veel misselijker en vermoeider dan bij de 1e🤭

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Rv89

Op dit moment ben ik zwanger van onze 3 e 🥰. Beetje onverwachts, maar zooo ...
Mijn zoontje is ook van 17 nov '20. Ik ben nu bijna 21 weken zwanger van een dochter

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Gefeliciteerd!! Heb je veel last van de bekende kwaaltjes? Ik was deze keer ...
Pfoee die vermoeidheid😴😴 het is verschrikkelijk! Bij mijn dochter zaten we ook net in de allereeste lockdown en mocht ik niet werken toen ik verkouden was. Ik kon er ook wat meer aan toegeven denk ik!