361 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mx3
Heel herkenbaar hoor! Totdat die kleine er is en je een paar weekjes verder ...
Precies dit! Hier een dochter van 16 maanden en een zoontje van 16 weken. Ik ben sinds 4 weken weer aan het werk en het is soms pittig, maar het komt goed! Ergens diep verstopt zit een berg energie die er uit komt als het echt nodig is! En een netwerk om op terug te vallen helpt ook heel veel.
In het begin was ik bang dat het allemaal wat veel zou worden en ik onze dochter niet de aandacht kon geven die ze nodig heeft, maar het valt hier goed mee. Veel met zijn drieën knuffelen en als ik met de oudste speel, ligt de jongste er gezellig bij. Onze oudste kan ook echt genieten van haar broertje en dat is zo lief en leuk om te zien 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Anika94
Precies dit! Hier een dochter van 16 maanden en een zoontje van 16 weken. I ...
Ik hoop dat m'n zoontje het ook leuk gaat vinden. Tot nu toe vindt ie andere kinderen heel leuk, maar hij moet natuurlijk eerst genoegen nemen met een baby die nog niets kan😅.
Het komt soms even binnen dat er over een paar maanden weer een baby komt. Denk dat ik daar soms ook nog even aan moet wennen. We hadden gedacht weer een tijdje bezig te gaan zijn om zwanger te worden omdat het bij ons zoontje anderhalf jaar heeft geduurd. Maar deze is er bij de 1e ronde doorheen gekomen🙈.
2 jaar geleden
Volgens mij ben ik zwanger...😳 licht streepje op de test.
Normaal had ik al lang donkere afscheiding gehad vanaf de ovulatie tot aan menstruatie. En nu niet.
Had afgelopen dagen af en toe last van maagzuur. En 1 dag lichtroze afscheiding. Vond dat mijn cyclus opeens anders was dan de vorige keren.
We zijn er mee bezig, maar had het nog niet verwacht. ☺
Morgen nog maar eens een test halen voor de zekerheid. Zo spannend dit weer. 😐
2 jaar geleden
Dochtertje van 28 november 2020 en nu een meisje geboren op 25 april 2022. Ik vind het minder pittig dan gedacht, gelukkig ook een tevreden baby en zelf de instelling go with the flow. Mijn man zit nu momenteel ook thuis zonder werk, dus 't geeft mij de kans om m'n draai te vinden. Ik ga zelf 5 juli weer aan t werk voor 2 maand 20 uur en dan opzoek naar een andere baan die beter te combineren valt met 2 jonge kindjes. Contract loopt tot september. Maar tot zo ver geniet ik echt van ons gezinnetje. Onze oudste dochter is ook lekker d'r zelf gebleven en vind zusje wel leuk maar de tv of speelgoed leuker. Ook slapen ze allebij wel goed in de nacht, soms sta ik voor beide meiden een fles te maken midden in de nacht. De oudste drinkt m zelf op en met de jongste ben ik klein half uurtje bezig en slaap ik weer prinsheerlijk verder. 😅😜
2 jaar geleden
Ik ben echt zwanger! Test nummer 2 gaf een duidelijk 2e streep aan.
Ben nog wel onzeker omdat ik voor mijn 1e zoontje 2 miskramen gehad heb.
Maaaaaar, we blijven positief en de uitgerekende datum zou rond 25 januari zijn. 😀
2 jaar geleden
Reactie op Trui
Zijn er nog onder jullie die na de bevalling nog steeds niet terug hun mens ...
Misschien even op schildklier laten prikken. Ik had dit voor mijn eerste zwangerschap. Bleef uit het niets mijn menstruatie een half jaar uit. Bleek aan een vertraagde schildklier te liggen.
2 jaar geleden
Ik ook weer opnieuw zwanger. Januari uitgerekend. Hopelijk nu wel alles goed, vorige keer miskraam..
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Ik ben er ook pas achter gekomen dat ik weer zwanger ben en ook in januari ...
Ik ben ook weer zwanger en de voorlopige datum is 4 januari!
Moet wel eerlijk bekennen dat ik het super spannend vind… ben bang dat het heel zwaar gaat zijn met m’n dan net 2 jarige zoontje, maar voel me tegelijkertijd ook beetje schuldig dat ik hem dan minder aandacht ga kunnen geven 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Jenny311
Ik ben ook weer zwanger en de voorlopige datum is 4 januari!
Moet wel eerl ...
Het is ook super spannend! En ik hou mezelf voor dat heel mensen dit hebben gedaan. En dat het bij de meeste goed komt. En ik ben zelf opgegroeid met een broertje en had zo altijd een vriendje om mee te spelen. Als als ik dat beeld voor me zie denk ik komt goed! Maar ook ik schiet soms in de stress als ik denk aan bijv. Iets simpels als even de hond uitlaten met 1 van 2 jaar en een baby. En dan denk ik maar snel weer, we gaan gewoon onze stinkende best doen. En liefde heb ik genoeg dat voel ik nu al!
Maar gefeliciteerd!
2 jaar geleden
Hoi, heb ook het geluk opnieuw zwanger te mogen zijn. Eerste echo nog niet gehad, 30 mei hebben we deze. Uitgerekend in januari. Voel de spanning ook wel, want hoe gaan we het doen met een dan net 2 jarig meisje erbij?! Las ook al iets over de simpele dingen zoals de hond uitlaten, super herkenbaar, dat soort dingen vraag ik mij ook regelmatig af. Boodschappen doen lijkt mij straks ineens een onmogelijke taak geworden. Zal vast wel goedkomen, weet ik ook wel, maar voelt nu nog even niet zo, haha. Super blij dat het ons weer opnieuw gegund is. Heel veel succes met de komst van jullie wondertjes en dat het fijne/goede zwangerschappen mogen zijn!😘
VRIEND
2 jaar geleden
Goedemorgen lieve mamas!
Ik herken veel van de "paniek" wanneer je net hebt ontdekt dat er een tweede bij komt. Die was er bij mij ook... maar ik moet zeggen, hoe verder in mijn zwangerschap hoe meer vertrouwen ik heb gekregen en oplossingen heb bedacht wat ik kan gaan proberen. Nog een week of 5 en dan komt mijn dochtertje er bij. Heb nu het gevoel, dat gaat goed komen. Mijn zoontje heeft zoveel stappen alweer gezet in die 8 maanden. Ben er wel gerust op.
Hoop dat dit voor jullie ook zo gaat zijn!
2 jaar geleden
Wij zijn inmiddels ook weer zwanger van nummer 2😍 Ik heb over een weekje een afspraak en hoop dan te horen wanneer de uitgerekende datum zal zijn. Ben nu denk ik ruim 10/11 weken. Als de tweede geboren wordt, is onze eerste precies 2 jaar. ❤️