361 Reacties
2 jaar geleden
Hallo allemaal,
Heb al een keer eerder gereageerd dat ik zwanger was van nummer 4.
In januari bevallen van een dochter onze zoon was toen een jaar en 2.5 maand.
Oudste kids zijn 7 en 6 jaar. Het gaat super goed bij de eerste 2 zat er een jaar en 15 dagen tussen. Het is druk maar oh zo leuk. En onze zoon was vanaf het begin al meteen super lief en zo van die hoort er gewoon bij.
Is toch iets natuurlijks denk ik :-).
2 jaar geleden
Ja zeker!
Niet gepland trouwens maar ook niks aan gedaan om het te voorkomen
Ondertussen 20 weken zwanger!
2 jaar geleden
Reactie op Lotje6
Ik ook vandaag 20 weken!
Gefeliciteerd!
Heb je ook geen besef van tijd met de tweede…
Ik Maakte een echo afspraak een tijdje geleden en de receptioniste zei “ja je bent 17 weken en 3 dagen” dat ik echt even dacht owh dat wist ik niet haha 😅
Ik geniet wel, maar het idee dat ik een baby en een twee jarige dochter in dit huis heb over al 20 weken!
Pff how to survive???!!!
2 jaar geleden
Hi mama's! Ik heb een dochter van 30-10-20 en ik beval deze week van onze tweede dochter. Geen idee hoe we het allemaal gaan doen kwa drukte maar het zal wel goedkomen 🥰 vooral heeel veel zin in
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Veel succes mijn dochter heeft de zelfde geboorte datum
Wat leuk! En dankjewel
2 jaar geleden
Ik wil me toch ook graag melden 💚🧡 Het hoeft voor mij nog niet groot op bijvoorbeeld Facebook voor de gene die (sociaal) bevriend zijn😉. Het is nog pril (8wk+/-) En ik kan me ook zo voorstellen dat een aantal van jullie misschien verbaasd zijn na ons hele avontuur. Maar als alles goed blijft gaan wordt Hanna (vermoedelijk in Januari) grote zus! Ik sta in overleef stand momenteel want sommige dingen veranderen niet (🤢) De wens is echt groter dan alle misselijkheid en ellende ( mocht het nogmaals aan de orde zijn) bij elkaar. Super blij ben ik nog niet wel heel dankbaar 🧡💚 kloppend hartje was heel mooi en mark die mee mocht, er is goed geluisterd door de VK, dat vond ik het aller fijnste 🙂 Mark was aan het glunderen Helemaal geweldig!
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ik wil me toch ook graag melden 💚🧡 Het hoeft voor mij nog niet groot op b ...
En succes! Ik ben tot week 16 super misselijk geweest. En vreselijk moe. Echt ziek eigenlijk. En dat met een peuter er bij. Ben nu 28+ weken. Maar het is voor de goede zaak hè. 😅 Een ei leggen en uitbroeden zou echt zoooooveel handiger zijn. 😂
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ik wil me toch ook graag melden 💚🧡 Het hoeft voor mij nog niet groot op b ...
❤❤🥳🥳
2 jaar geleden
Reactie op Kathds
En succes! Ik ben tot week 16 super misselijk geweest. En vreselijk moe. Ec ...
Bij Hanna ik tot week 18 ik heb hem al ingecalculeerd en vertel mezelf elke dag dat het over gaat 😂 moeheid gaat wel wat beter voor mn gevoel. Medicijnen helpen minder goed als bij Hanna maar het lukt me een beter te eten en dat maakt de Vermoeidheids dippen minder, denk ik nu hé 🤭
2 jaar geleden
Reactie op Kathds
Goed dat je weet wat te verwachten. Hopelijk nu niet tot 18 weken ziek. 🤞
Vond dat denk ik bij Hanna gewoon tegenvallen 😂🤭 Dat iedereen het over de leuke kanten heeft en niet over dat je ook de hele dag misselijk kan zijn. Het zal niet veel anders zijn... Komt wel goed het gaat over ooit 🧡💚 ( toen vond ik het bij Hanna wel heel leuk hoor)