361 Reacties

2 jaar geleden

Vorige week een positieve test🤗 Ik merk alleen dat ik iets sneller moe ben, maar opzich is het prima. Ik ben nu 5,5 week, dus nog wel heel pril

2 jaar geleden

15 weken zwanger en onze zoon is net 1 jaar geworden 🎉

2 jaar geleden

Baby 1 van eind november. En nu ongeveer 8 weken zwanger (OCMW een late eisprong en nog geen termijn echo weet ik het niet exact). Ik voel me echt, echt beroerd, misselijk dekt de lading niet, ik houdt nix binnen. Gelukkig helpt mijn vriend veel. De dagen dat dl naar de opvang gaat slaap ik goed bij. Het is een aanslag op m'n lichaam. De dagen dat ik alleen met haar thuis ben, ziet ze me regelmatig braken. Maar ze is heel lief en wacht dan even stil af 😂 Alsof ze het op een natuurlijke manier begrijpt.... (Of ze vindt het machtig interessant, dat kan ook 😂) Hopelijk heb ik je niet bang gemaakt. Ook al ga je je beroerd voelen, je zal vast jullie weg vinden!

2 jaar geleden

Reactie op TamaRaW

Baby 1 van eind november. En nu ongeveer 8 weken zwanger (OCMW een late eis ...
Haha autocorrect, OCMW?! Ivm!!

2 jaar geleden

Hier vandaag een positieve test, weer zo snel gegaan. Volgende week is de jongste 1🥳☺️ voelt zo onwerkelijk nog

2 jaar geleden

Ik weet dat het gaat over zwanger van de tweede maar is er toevallig ook al iemand zwanger van de derde?😅

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ik weet dat het gaat over zwanger van de tweede maar is er toevallig ook al ...
Ja ik! De oudste 8 jongste bijna 1. Spannend weer.

2 jaar geleden

Reactie op Kcimberly

Ja ik! De oudste 8 jongste bijna 1. Spannend weer.
Oh Leuk! Gefeliciteerd☺️☺️ vind de derde nu echt spannender dan de tweede merk ik😅

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Nou, toevallig had ik het daar vanmiddag over met mijn man. Ik kan me gewoo ...
Dat heb ik dus precies hetzelfde! Best spannend 😊

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Oh Leuk! Gefeliciteerd☺️☺️ vind de derde nu echt spannender dan de tweede m ...
Ik vind het ook weer spannend en onwerkelijk. Jij ook gefeliciteerd 🥳 toch nu meer angst van wat als het toch niet zo is. Terwijl ik echt niet mag klagen.

2 jaar geleden

Reactie op Kcimberly

Ik vind het ook weer spannend en onwerkelijk. Jij ook gefeliciteerd 🥳 toch ...
Dank je☺️, heb jij enig idee hoe ver je bent?

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Dank je☺️, heb jij enig idee hoe ver je bent?
4+5 denk ik, 6 december de echo. Jij?

2 jaar geleden

Reactie op Kcimberly

4+5 denk ik, 6 december de echo. Jij?
Geen idee😅. Zaterdag positief getest maar laatste menstruatie was 2 september. Daarna de pil niet meer geslikt dus blijft even spannend. Ik mag vrijdag voor echo. Hopen dat er al iets te zien is ☺️

2 jaar geleden

Onze zoon is op 5 november 1 geworden en morgen ben ik 29 weken zwanger. Is ons 4de kindje de 2 oudste zijn net 6 en 7.

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Geen idee😅. Zaterdag positief getest maar laatste menstruatie was 2 septem ...
Oh spannend, succes vrijdag 🍀

2 jaar geleden

Ja, onze dochter is van eind oktober. Ik ben nu zwanger van de tweede! We verwachten onze tweede wondertje deze maand🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Kcimberly

Oh spannend, succes vrijdag 🍀
Dankjewel! Jij ook over een paar weken ☺️

2 jaar geleden

Helaas nog niet :(

2 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Helaas nog niet :(
Ik heb sinds laatste "morningsickness" als we het zo mogen noemen eigenlijk nog geen test gedaan omdat m'n menstruaties erdoor gekomen zijn, dus ik weet het niet. Ik zit wel al een klein weekje een ovulatie testen te doen, die telkens negatief uitkomen, volgens een app had ik gister m'n eisprong. 😶🤷‍♀️

2 jaar geleden

Mijn zoon is overmorgen 1 jaar en dan ben ik precies 20 weken zwanger van zoon nummer 2 💙