Zoals de titel luidt, zijn er al mama's voor de tweede keer zwanger? Hoe is dat zo kort op elkaar?
Heb je wel tijd voor je baby? Voel je je niet te ziek om iets te ondernemen? Wij willen graag een tweede maar ben bang dat ik m'n kindje iets tekort doe.
Graag lees ik jullie ervaringen.
Ben wel toch gestopt met de pil, lukt het nog zin we dolgelukkig lukt het niet meer zijn we heel gelukkig met ons onder. Dat wij een zoontje hebben is al een wonder.
Ben wel toch gestopt met de pil, lukt het nog zin we dolgelukkig lukt het n ...
Ik ben gewoon niet meer begonnen met de pil (na de minipil) omdat ik vooral eerst terug regelmaat wou hebben.
Maar we zijn weer aan het proberen, al gaan de nachten niet zoals gewild met Deamon. 😪
Voorlopig enkel 'laattijdige' periodes.. en dat is héél vervelend.
Ik ben gewoon niet meer begonnen met de pil (na de minipil) omdat ik vooral ...
Ik ben wel begonnen met de mini pil na de bevalling maar vanwege doorbraak bloedingen aan de gewone pil maar 4 maanden geleden gestopt en toch maar besloten niet meer te beginnen.
Voor al die zwangere mama's: hoe doen jullie het? Ik lig hier een beetje doodop kotsmisselijk in bed terwijl me dochter op de grond aan het spelen is. Nog tips om die eerste weken door te komen en goed voor de oudste te blijven zorgen