Zoals de titel luidt, zijn er al mama's voor de tweede keer zwanger? Hoe is dat zo kort op elkaar?
Heb je wel tijd voor je baby? Voel je je niet te ziek om iets te ondernemen? Wij willen graag een tweede maar ben bang dat ik m'n kindje iets tekort doe.
Graag lees ik jullie ervaringen.
Voor al die zwangere mama's: hoe doen jullie het? Ik lig hier een beetje do ...
Gewoon medicijnen vragen bij de huisarts emesafene heb ik bij de zwangerschap van mij dochter ook geslikt... Ik was kots misselijk niet te doen... Mocht ik in verwachting raken van de 2e ga ik daar zeker minder lang mee wachten en eerder bellen. 💚🧡
Ja ik was van plan morgen te gaan bellen. Ik ga dit keer niet eigenwijs zij ...
Gewoon doen kan echt geen kwaad anders geven ze het echt niet hoor. Alleen effe opletten met autorijden je kunt er een beetje suf van worden geloof ik.
Voor al die zwangere mama's: hoe doen jullie het? Ik lig hier een beetje do ...
Pff ik heb hetzelfde, nu pas 6 weken maar het overgeven is al begonnen en zou t liefst hele dag slapen. Vanmorgen poepluier verschonen ging helemaal mis en vannacht er een keer uit voor de kleine draaide me maag ook om. Best pittig omdat het bij de vorige zwangerschap tot 20 weken heeft geduurd. Emsafene hielp bij mij vorige keer niets. Maar heb t nog wel in huis liggen. Dus misschien toch een poging wagen.
Ik vind het wel fijn te horen dat andere dit ook zo ervaren. Als ik soms die vragende oogjes zie en ik die dan tot niets in staat ben. Het voelt zo erg als falen. Gelukkig helpen me moeder en me schoonmoeder veel. Van de week had ik maar gewoon een soort kussenfort op de grond gemaakt waar ik de hele dag ben gaan liggen zodat ze wel constant bij me kon. Ze vond het prachtig.
Gefeliciteerd allemaal! Wij zijn sinds deze maand echt serieus aan het proberen met Ovulatietesten. Vorige zwangerschap hebben we 14 maanden over gedaan. Hopelijk duurt het nu niet zo lang.
Ik vind het wel fijn te horen dat andere dit ook zo ervaren. Als ik soms di ...
Haha dat heb ik ook al gedaan! Dan kroop ze op en over me. Dan was ik toch een beetje bij haar. Ik had toen corona en was super moe. Dat was een goeie oplossing.
Ik ben heel snel weer zwanger geraakt na Vicky. Maar het mocht niet zo zijn. Met 13 weken ineens geen hartslag meer. Uiteindelijk een curettage gehad. En nu lukt het niet meer 😕
Nog 9 maanden en dan ben ik 38, dan stoppen we er mee...we zullen zien.
Mama's! Hoe gaan jullie het doen met de kinderwagen? Extra zitje? (Maar dan moet je wel een stevige kinderwagen hebben denk ik) of een meerijplankje? Of nog iets anders?
Mama's! Hoe gaan jullie het doen met de kinderwagen? Extra zitje? (Maar dan ...
Wij hebben via marktplaats een joolz geo gekocht waar 2 kindjes in kunnen. Nu moet ik ook wel zeggen dat wij veel wandelen, omdat we een hond hebben. Anders was ik denk ook voor een draagdoek of meerijdplankje gegaan.