361 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Ik ben heel snel weer zwanger geraakt na Vicky. Maar het mocht niet zo zijn ...
Ik hoop het echt voor jullie

2 jaar geleden

Reactie op Kathds

Mama's! Hoe gaan jullie het doen met de kinderwagen? Extra zitje? (Maar dan ...
Wij hebben de buggabo donkey gekocht op marktplaats voor een prikkie.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op lou1234

Wij hebben via marktplaats een joolz geo gekocht waar 2 kindjes in kunnen. ...
Ik had al een uppa baby v2 gekocht omdat we toen al de wens hadden voor 2 kindjes achter elkaar

2 jaar geleden

Ik heb zo een meerij plankje maar dat loopt echt niet lekker. Ik had het er met iemand over en die zweerde bij zo een duo wagen. Zeker omdat d'r oudste 2 is en echt niet braaf mee gaat lopen. Dus ik wilde wel gaan kijken voor iets van een duo wagen. Ik heb trouwens een bed voor de oudste gekocht waar ik ook heel blij mee ben. Die middelste spijlen kunnen eruit. Dat leek me super handig als ik straks niet meer kan tillen.

2 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Bevallen van de eerste november’ 20 & toen kwam ik er in juli ‘21 achte ...
Heel veel sterkte

2 jaar geleden

Onze dochter is van 18 november en ik ben nu 11 weken zwanger van nummer 2! 💕 20 juli uitgerekend

2 jaar geleden

Ja zwanger van de 4e 18 maanden tussen nr 3 en nr 4 en tussen nr 2 en 3 zit 22 mnd. Had van mij nog korter op elkaar gemogen. Natuurlijk is het druk.... en super gezellig. Ik vind nr 4 wel t meest spannend nu...

2 jaar geleden

Dit is een vroege test (4 dagen voor nod) van sensitest. Ik zou vrijdag of zaterdag m'n nod hebben. Ik heb donderdag en vrijdag deze test ook gedaan en was beide negatief. Ik dacht dat ik overtijd was door de booster die ik begin deze maand heb gehad. Maar ik kon het niet laten en heb een testje gedaan Nu is ie dua positief, maar ik vind het streepje wat licht voor een vroege test. Wat denken jullie?

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Dit is een vroege test (4 dagen voor nod) van sensitest. Ik zou vrijdag of ...
Een streepje is een streepje, maakt volgens mij niet uit hoe licht/donker 😁

2 jaar geleden

We willen graag een tweede maar tot nu toe nog niet gelukt 🤗 nog even wachten tot er een wondertje mag komen dus

2 jaar geleden

Yes ben nu 9 weken en 6 dagen zwanger!

2 jaar geleden

Hier nu ruim 21 weken zwanger van Youp zijn broertje. Heb fysiek wel iets meer last van het zwanger zijn dan bij de zwangerschap van Youp, maar met de baby gaat alles goed en ik als ik mijn kwalen schaar onder het zwanger zijn, dan mag ik niet klagen. Het kindje beweegt lekker veel, wat energie geeft en we maken deze week een beginnetje met de babykamer :).

2 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Hier nu ruim 21 weken zwanger van Youp zijn broertje. Heb fysiek wel iets m ...
Gefeliciteerd zeg

2 jaar geleden

Vanochtend met 40+2 bevallen van ons zoontje Devin. Linou is morgen 13 maanden oud. De zwangerschap is me 100% meegevallen, al waren de laatste 4 weken wel zwaar door toenemende fysieke kwaaltjes en een dochter die begint te lopen. Redelijk ongeschonden uit de bevalling gekomen, maar het ging allemaal heel erg snel en daardoor toch een kleine aanslag op mijn spieren. Het zal wel pittig worden de komende tijd, maar nu al helemaal verliefd op deze twee🥰

2 jaar geleden

Reactie op Anika94

Vanochtend met 40+2 bevallen van ons zoontje Devin. Linou is morgen 13 maan ...
Gefeliciteerd zeg!

2 jaar geleden

Reactie op Anika94

Proficiat!

2 jaar geleden

Reactie op Anika94

Gefeliciteerd❤💙rijker kun je niet zijn

2 jaar geleden

Ondanks dat wij er nog niet mee bezig zijn, toch steeds misselijk etc. Dus toch maar een test gekocht. Net al een test gedaan (kon niet wachten 🤭) en er was een heeeel licht streepje zichtbaar. Lees ik op internet dat de early tests van de Kruidvat niet heel betrouwbaar zijn.. zou stiekem toch teleurgesteld zijn als het negatief was ondanks we er niet mee bezig zijn haha, spannend

2 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Ondanks dat wij er nog niet mee bezig zijn, toch steeds misselijk etc. Dus ...
Streepje is streepje volgens mij hoor. Heb je er al nog 1 gedaan?

2 jaar geleden

Reactie op Anika94

Gefeliciteerd wat prachtig 😍