361 Reacties

2 jaar geleden

Hier bijna 26 weken zwanger van de 2e! Als de kleine er is is mijn zoontje 17 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op KnR

Voor de mama's die hun 2de verwachten... nog tips met wat nu te kopen?? Ik ...
Vanaf welke leeftijd is je zoontje zijn ledikant in gegaan? Onze dochter heeft zo'n 6-7 maanden in de wieg gelegen, dus misschien gaat je zoontje t.z.t. zelf over naar een peuterbed.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Vanaf welke leeftijd is je zoontje zijn ledikant in gegaan? Onze dochter he ...
8 weken al... we hebben katten, dus kindje moet snel naar eigen kamer toe, zodra het kan natuurlijk.... maar ik heb besloten een doorgroeiledikant voor mijn zoon te halen, en mijn dochtertje die gaat komen, zijn ledikant gebruiken. Beste oplossing denk ik....

2 jaar geleden

Gisteren een positieve test in handen gehad. Dit word ons 2e kindje.

2 jaar geleden

Ja ik! Nu 14 weken zwanger. Ook een miskraam tussendoor gehad.

2 jaar geleden

Ik was zwanger van de 2de ben bevallen op 9 december 2021 van een meisje. En we hebben al een meisje ban 12 november 2020

2 jaar geleden

Ik denk dat we Deamon een broertje of zusje mogen geven. Vanmorgen getest.. dus nog zeer pril. 🤞🤞

2 jaar geleden

Reactie op Aloha

Ondanks het advies om 1 haar te wachten ivm keizersnede. Toch zwanger gewor ...
Allereerst gefeliciteerd. Maar wil toch zeggen, doe voorzichtig 😊 Ik was precies een jaar na kz zwanger. Maar tijdens die bevalling, die (gelukkig) ook uitliep op kz. Kwamen ze er achter dat ik gaatjes in mijn flinterdunne baarmoeder had. Tijdens het persen waarschijnlijk ontstaan. Het herstel na deze kz was zwaarder en duurde veel langer. Ook omdat ik zenuw schade had en daardoor verschrikkelijke veel pijn had in m’n gehele buik. Dit is was een dry needling behandeling gelukkig over. Het Advies voor eventuele 3de baby Wacht sowieso 2 jaar. Duurde 5 jaar hier. En dit werd geplande kz. Baarmoeder zag er super uit. Maar het herstel 😩 Zo zwaar. Dan merk je ook dat je ouder bent. (37)

2 jaar geleden

Ik ben momenteel 7 weekjes zwanger van mijn tweede. Om eerlijk te zijn heb ik het nu best zwaar door de vermoeidheid en continue misselijk/overgeven. Merk wel dat ik wat minder speel met mijn kleintje, maar hij is wel heel hangerig naar mij toe en komt gerust bij mij liggen of zitten op de bank. Verder gaan de dagen sneller voorbij lijkt het en de weken qua zwangerschap ook. Bij mijn eerste ging iedere dag zo traag leek alsof ik jaren zwanger was 🤣 Maar je moet doen waar je klaar voor bent Ik dacht ook eerst van nee nog niet aan een tweede beginnen want we zitten net lekker in een slaap ritme , maar het kwam al dus Neem het zoals het is. Heel veel succes en You can do it 🥰

2 jaar geleden

Net deze test in handen. Het is midden op de dag getest maar ik zie duidelijk 2 streepjes. Natuurlijk moet het nog even stil blijven. Dan is het extra fijn het hier alvast te kunnen delen

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Net deze test in handen. Het is midden op de dag getest maar ik zie duideli ...
Wat leuk! Gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Net deze test in handen. Het is midden op de dag getest maar ik zie duideli ...
Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap

2 jaar geleden

Ik was zwanger van mijn 2e, ongeveer rond haar 1e verjaardag zwanger geworden. Helaas was het vruchtje na 6 weken gestopt met groeien en hebben we een miskraam mee moeten maken 😔 zijn meer dan klaar voor een tweede kindje! Hopelijk lukt het vlot, heb er weer zin in om zwanger te zijn. En 2 jaar tussen ons dochtertje en een 2e kindje lijkt me perfect! ☺️

2 jaar geleden

Hier nu 6 weken zwanger van de 2e onze eerste zoon is 26/11 1 jaar geworden.

2 jaar geleden

Sinds vrijdag een positieve test.. we wisten dat we dit wilde maar waren van plan om na de zomer te starten met proberen… OEPSIE!! We zijn er super blij mee maar merk aan dat het me onrustig maakt, 2 hele kleine kindjes🙊🙈🙉

2 jaar geleden

Volgens de metingen op de echo 6w+4d. Maar vermoedens zijn iets verder, dit omdat het moeilijk te meten was omdat de kleine tegen de baarmoederwand zat. Ook was er overduidelijk een kloppend hartje te zien😍 (daardoor kreeg de vk nog meer het vermoeden dat ik iets verder ben). 28ste nieuwe echo dus ben benieuwd☺️☺️ Erg blij mee, en sneller dan verwacht (al wel bezig, maar vorige keer lang moeten wachten, dus zo snel als nu niet verwacht (2 maanden)) Uitgerekend in oktober, dus Logan is nog onder de 2 als hij/zij komt (19/11)☺️

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Volgens de metingen op de echo 6w+4d. Maar vermoedens zijn iets verder, dit ...
Ohhh kei leuk!!!!!

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Volgens de metingen op de echo 6w+4d. Maar vermoedens zijn iets verder, dit ...
Ik heb nog geen echo gedaan. Ik ga op 9maart. Maar we hebben wel al 2 t-shirts.

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik heb nog geen echo gedaan. Ik ga op 9maart. Maar we hebben wel al 2 t-shi ...
En deze: Strik wortel poten roer -rebus (Ik word grote broer)

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik heb nog geen echo gedaan. Ik ga op 9maart. Maar we hebben wel al 2 t-shi ...
Gefeliciteerd, super leuke tekst😍😍