24 Reacties

6 jaar geleden

Ken je gevoel! Ook een miskraam gehad wel vroeg met 4+5 en direct daarna opnieuw zwanger geworden nu inmiddels 11 weken zwanger en al 2 echos gehad (1 met 7w, 2e met 9w) die waren beide goed. Volgende week termijn echo en ben als de dood voor een missed abortion.

6 jaar geleden

Hier mega onzeker over alles. Was tegelijk zwanger geraakt met me zusje en die heeft een miskraam gehad. Ben nu 13 +1 wk. Mis gaan kan het altijd natuurlijk wacht nu op uitslag nip test... super zenuwachtig

6 jaar geleden

En hoe onzeker. Net voor de 3e keer vanaf december een positieve test. 2 vroege miskramen gehad, totaal 0,0 geen vertrouwen 😢

6 jaar geleden

Reactie op 17112020

Ken je gevoel! Ook een miskraam gehad wel vroeg met 4+5 en direct daarna op ...
Jeetje zeg dan krijg je nog aardig wat echo's ik moest nu al wachten tot de termijn echo( hier voor niks gehad ) door corona virus zeggen er voorlopig krijg ik ook niks 😬

6 jaar geleden

Ja dat heb ik ook ik heb 5 miskramen gehad. Ik heb nu 11 weken zwanger en ben nog steets elke dag onzeker of het wel blijft zitten en of alles goed gaat. Ik ben zwanger geworden via ICSI. Na 6 jaar zelf proberen.

6 jaar geleden

Ken het gevoel. Vorige jaar 5 mei miskraam gehad. Nu 10.5 weken en ook zo onzeker en nu deze week nog erger omdat we in de zelfde week komen.

6 jaar geleden

Ja hier ook doodsbang dat bij de 2de echo het hartje niet meer klopt. (Heb 11 mei de 12wk echo )Vind de tijd dat er tussen zit met de echo's ook erg lang en beangstigend. Maar probeer mij vast te houden aan alle klachten die ik voel en hoop dat ze niet voor niks zijn. Maar als ik dan alle verdrietige verhalen lees van andere vrouwen die in dezelfde semester zitten als mij dan zakt af en toe de hoop wel in de schoenen 😓

6 jaar geleden

Ja, heb ik ook. In januari miskraam gehad, inmiddels 2 goede echo’s gehad (ben nu ook verder dan toen), maar heb al een paar keer dezelfde druk gevoeld als die ik tijdens de miskraam voelde. Zoooo onzeker wordt ik er van! Volgende week woensdag weer een echo, zo spannend!

6 jaar geleden

Absoluut! Nog geen enkele echo gehad (ben nu 10w2d) en symptomen hebben flink afgenomen sinds 7,5/8wk dus ben ook zo bang voor een missed abortion. Moet nog wachten tot de 12e😔

6 jaar geleden

Ik ken het gevoel, vorig jaar in juni een miskraam gehad met 15.3w en in oktober met 7.5w. nu ben ik 10.6w, heb al meerdere echo's gehad ook ivm bloedverlies. Deze zijn allemaal goed maar bij ieder kwaaltje die ik niet voel denk ik het zal toch niet weer fout zijn. De gyneceloog zegt dat ik vertrouwen moet hebben dat deze goed blijft gaan. Maar dat is soms ontzettend moeilijk.

6 jaar geleden

Hier ook zenuwachtig, eerste echo moet nog komen. Heb ik over 2 weken. Ik wil erop vertrouwen dat het wel goed zit, maar als ik dan weer verhalen lees over miskramen dan ben ik toch wel zenuwachtig. Zeker omdat de echo’s zoveel later nu zijn is het lang wachten, onzeker zijn en tegelijk je toch instellen op een kleintje in je..als dit dan toch niet zo is is dat een klap. Wens iedereen veel succes en kracht toe in deze spannende tijd!

6 jaar geleden

Reactie op Kelly14

Absoluut! Nog geen enkele echo gehad (ben nu 10w2d) en symptomen hebben fli ...
Ik de 13e, duurt nog zoooo lang voor mn gevoel. Ik duim voor je!

6 jaar geleden

Reactie op Sita En Jerry

Ja dat heb ik ook ik heb 5 miskramen gehad. Ik heb nu 11 weken zwanger en b ...
Jeeetje! Wat heftig! Ik zal aan je denken en hoop dat het deze keer helemaal goed zit!! 🙏

6 jaar geleden

Reactie op Sharenkev

Hier mega onzeker over alles. Was tegelijk zwanger geraakt met me zusje en ...
Ach wat rot voor je zusje! En voor jou, dan zit je denk ik ook anders in je eigen zwangerschap..hoop dat bij jou alles goed gaat en je zusje ook binnenkort goed nieuws heeft 🙏

6 jaar geleden

Als je eenmaal een miskraam hebt gehad is het onbezorgde er echt van af. Ik heb een missed abortion gehad met 10 weken en voelde me zo voor de gek gehouden door m'n eigen lichaam omdat alle symptomen er gewoon waren. Inmiddels wel een goede zwangerschap achter de rug, maar ook nu weer onzeker. Zal blij zijn als ik het straks kan voelen, dat geeft toch meer bevestiging dat het goed gaat

6 jaar geleden

Reactie op Chantalvkg

Jeetje zeg dan krijg je nog aardig wat echo's ik moest nu al wachten tot de ...
Klopt. Toen ik zwanger bleek te zijn gebeld en hadden we de 9 weken echo ingepland. Echter in In de eerste weken van mn zwangerschap had ik ontzettend veel klachten (complicaties) dus vandaar dat er een echo is ingepland om te kijken naar de vitaliteit. Deze was op 7 weken. En dan nu de termijnecho. Als ik de miskraam niet zou hebben gehad en geen complicaties zou hebben zou het ook gewoon 1 echo zijn geweest

6 jaar geleden

Heb een zoontje van bijna 3, vorig jaar 3 miskramen gehad en nu inmiddels 11+4 zwanger, maar ben zelf ook nog steeds zo ontzettend bang.. zelfs na een goede echo en kloppend hartje te hebben gezien. 2 miskramen waren onder de 5 weken maar met de 3e was ik 7 weken zwanger (dacht ik) en eenmaal bij de echo bleek dat er geen vruchtje in zat... Ik ben toen ingestort en sinds dien ben ik echt heel erg bang.. maar dat heeft iedereen denk ik wel die zoiets meemaakt .. ben ook bang dat t later in de zwangerschap misgaat en ik mijn kindje kwijtraakt 😭 kan momenteel daarom ook niet volop genieten, ik doe me best en probeer toch zoveel positief te blijven. Lastig allemaal

6 jaar geleden

Dat gevoel herken ik hoor! Ben ook heel erg onzeker! Heb een dochter van bijna 3 jaar, daarna 3 miskramen gehad (2x met 6 weken, de laatste x met 9 weken). Nu 11+1 weken, zo blij dat we al zo ver zijn! Maar nog steeds erg bang voor je weet maar nooit... Gelukkig mag ik de komende tijd iedere 2 weken even langskomen om naar het hartje te luisteren. Zo ontzettend fijn, want die bevestiging heb ik echt wel nodig

6 jaar geleden

Heel herkenbaar! Vorige keer met 10 welen missed abortion, nu 12+5. Bleek ik vorige week bij de echo verder te zijn dan ik dacht 😅 Nu begint de stress steeds minder te worden en durf ik te genieten. Gelukkig heeft mijn zoontje van bijna 2 al bewezen dat het ook goed kan gaan 😀

6 jaar geleden

Ik herken je gevoel heel erg. Ik heb in oktober een missed abortion gehad, het hartje is waarschijnlijk bij 9 weken gestopt, maar dat zagen we pas bij de echo met 11 weken. Ik ben nu gelukkig al verder. Twee weken geleden een echo gehad en toen was alles goed en toen was ik heel blij natuurlijk. Maar toch een paar dagen daarna begon ik alweer te denken "zou het nu ook nog goed gaan" nu nog twee weken wachten, dan heb ik weer een controle en dan luisteren ze ook naar het hartje. Als we die horen ben ik weer wat gerustgesteld en de kans dat het daarna nog fout gaat is heel klein gekukkig dus hopelijk kan ik dan genieten.