8 Reacties

2 jaar geleden

Zal eerst gewoon op het potje doen en dan in de wc zo zijn wij bezig dan word er ook geen spel van gemaakt. Elke keer als ze wel nat is meteen op de pot zetten.

2 jaar geleden

Inderdaad gewoon potje. Zo’n wc-verkleiner is volgens mij als ze wat groter zijn. Ze hoeft nu ook nog lang niet zindelijk te zijn, dus tijd zat 😁

2 jaar geleden

Wij hebben een familie wc bril en ben er erg te vreden over, mijn beide zoons wouden niks weten van de pot. Met beiden gewoon laten wennen aan het naar de wc gaan en vaste tijden in stellen paar keer per dag. Doen ze niks is dat natuurlijk geen probleem, doen ze wel wat prijs je ze daar voor. Zindelijkheid komt bij ieder kind op een andere tijd, probeer het niet te pushen maar laat ze gewoon wennen.

2 jaar geleden

Hier zijn we nu zo'n 2 weekjes bezig, omdat hij er zelf in geïnteresseerd is! Er staat een potje in de badkamer naast de wc en beneden hebben we een brilverkleiner. Hij geeft nu zelf aan als hij op de wc wilt, en dan rent hij er naar toe! Vanavond zei hij voor het eerst mama poepen, ccc? (Wc) en ging toen plassen en poepen op het potje😍 hij plast zo'n 5 a 6 keer op het potje maar heeft ook nog een luier om omdat hij het met spelen nog wel eens laat lopen 😅 we gaan over een paar dagen op vakantie en wil daarna starten zonder luier

2 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Hier zijn we nu zo'n 2 weekjes bezig, omdat hij er zelf in geïnteresseerd i ...
Spannend hopelijk gaat alles goed. Fijn om zulke ervaringen te horen

2 jaar geleden

Reactie op oXNyssaXo

Wij hebben een familie wc bril en ben er erg te vreden over, mijn beide zoo ...
Ja zo 1 wil ik ook nog wel aanschaffen. Onze wc is zo verschrikkelijk klein, de eerste keer toen we net het huis hadden gekocht en ik er naar de wc ging stote ik mijn neus tegen de muur tegen over de wc bij het opstaan. Er is gewoon geen ruimte voor een potje er naast. We doen ook lekker rustig aan, alles op zijn tijd. Wanneer ze er klaar voor is.

2 jaar geleden

Hier kwam onze dochter net zelf vertellen dat ze een volle luier had. Heeft ze nog nooit eerder gedaan. Wij zijn nog helemaal niet bezig met zindelijkheid, maar misschien wordt het nu dan toch tijd

2 jaar geleden

Onze dochter 18 maanden is ook erg geïnteresseerd in de wc. Sinds een week hebben we een wc verkleiner aangeschaft het potje vind ze niks. Geeft zelf aan als ze naar de wc wil om te plassen of poepen. Tot nu 3x ook daadwerkelijk geplast. Ben er nog niet actief mee bezig maar zet haar er wel op als ze het zelf aangeeft. Wil ook al zelf haar billen vegen super schattig.