8 Reacties
vorig jaar
Bij ons ging het samen met overdag zindelijk worden. Ik denk dat dit iets is wat echt vanzelf moet gaan. Tot 7 jaar is nachtzindelijkheid nog niet vanzelfsprekend, dus pas tegen die tijd zou je aan plaswekkers oid kunnen denken, maar is nu denk ik nog te vroeg 😉
Sterkte ❤️
vorig jaar
Veel sterkte en goede moed gewenst met jullie situatie! Snap dat het nu even geen prioriteit heeft. Mijn oudste zoon van 4 is 's nachts ook nog niet zindelijk. Hij heeft dagen dat hij droog is 's morgens maar nog niet genoeg om de luier uit te laten. Ik geef 's avonds geen drinken meer, enkel na het eten. Wil 's avonds niet altijd plassen. En daar ligt het vaak aan. Of dat hij 's morgens niet snel genoeg opstaat. Al zindelijk overdag sinds 2,4 jaar. Dus ja we wachten af.
vorig jaar
Hier ook snachts nog niet zindelijk hoor. Vind het ook geen probleem en we doen er eigenlijk ook niks voor om haar zonder luier te laten slapen. Komt vanzelf wel
vorig jaar
Mijn dochter was zindelijk met 2 jaar en 9 maanden overdag. Snachts heeft nog wel half jaar geduurd. Elke avond als ze naar bed ging liet ik haar plassen en zei ik ; luier vanavond uitlaten? Dit wilde ze eerst niet. Na een paar weken zei ze zelf: ik wil geen luier meer aan. Daarna nooit meer gedaan. Heel soms heeft ze een ongelukje maar dat hoort erbij. Denk dat ze het zelf gaan aangeven. Snap idd dat jullie situatie anders is. Ik zou het lekker even zo laten totdat er meer rust is. Geen zorgen maken.
11 maanden geleden
Hier ging het vanzelf . Ze was met 3 jaar zindelijk ook in de nacht. Soms een ongelukje doordat ze te moe was. Wel langer tijd luier om gegaan.. maar kon er in de nachten nog uit omdat ze naar de wc ging en ruzie had met de luier...
Elke kind heeft zijn of haar tijd. Voor naar bed gaan plassen en niet te veel later drinken. Dan met de tijd gaat het wel opeens goed.
Sterkte met je man.. hopelijk gaat het goed komen voor jullie.
10 maanden geleden
Hier al zindelijk met 2 jaar. En rond 3 jaar ook de nachten en best lang al geen ongelukjes meer. De nachten gingen uiteindelijk vanzelf. We hebben een matrasbeschermer die de ongelukjes opving in het begin omdat ze echt geen luier aan wilde dat was volgens haar voor babys. We lieten haar altijd plassen voor slapen en na avondeten niet meer te veel drinken.