23 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

weet iemand een leuk boek (voorleesboek) over potje enzo. Zijn er zoveel va ...
Bij de bieb kan je gratis een hele rits aan zindelijkheids boekjes halen. Was hier een groot succes

2 jaar geleden

Ik loop zo vast met de zindelijkheidtraining. Zodra ze geen luier of iets aan heeft dan gaat het best goed, soms een paar druppels op de grond maar rent dan zelf naar het potje. Zodra ik alleen een onderbroek aan doe gaat het elke keer mis en lijkt het dan niet door te hebben.. Ik vertel haar ook dat ze geen luier aan heeft en dus naar het potje moet om te plassen. Ook vind ik het erg lastig omdat ik werk en ze dus naar de opvang gaat en ze daar niet bezig zijn met zindelijkheid. Ik kan dus niet echt een week intensief bezig zijn met trainen. Iemand nog tips of het voorlopig maar even laten voor wat het is?

2 jaar geleden

Reactie op Firstbaby20

Ik loop zo vast met de zindelijkheidtraining. Zodra ze geen luier of iets a ...
Geef haar wat extra tijd en blijf zelf aangeven wat ze goed doet en wat fout gaat (uh oh, oeps). Als het kwartje straks wel valt als jullie samen zijn, gaat het op andere plaatsen ook beter. Hier ben ik ook dr enige (1 dag in de week plus week end). Mijn partner helpt veel minder en de opvang helpt ook niet.