24 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op babyfever

Meid je moet doen waar je je goed bij voelt. Echt, jij en die baby zijn het ...
Ik heb denk ik na gisteren de beslissing genomen. Vandaag denk ik echt de knoop doorgehakt. Ik ging even naar de winkels vanmiddag. Liep ik langs de zeeman. Ben naar binnen gegaan en eenmaal buiten een rompertje gekocht 馃檲. En heel eerlijk gezegd hebben jou worden mij zo goed gedaan. Ik ben al oud (haha bijna geen 20er meer) dus ik ben er ook helemaal klaar voor! En ik moet echt wat harder zijn tegen hem. Inderdaad meis, dikke vinger voor hem! Ik ga er voor en dan is het maar alleen. Had hij eerder na moeten dingen. En dat wijf ken me helemaal niks schelen!! Zo dat lucht op hahahaha. En nee de baby gaat ons zeker niet redden als koppel. We hebben nooit een serieuze, echte relatie gehad. Ik ben 29, november word ik 30. (Verschrikkelijk he haha). Maar heb een jongere geest en ziel, en schijnt ook jonger uiterlijk hahaha. Kan ik ook met jou apart een gesprek voeren? #durftevragen

4 jaar geleden

Reactie op babyfever

Meid je moet doen waar je je goed bij voelt. Echt, jij en die baby zijn het ...
En hij is over een half uur 30 ook. Maar hij gaat nooit veranderen. Is ook echt van de feestjes en drank nog. Ookal heeft die al een kind.

4 jaar geleden

Ja Was stiekem ook echt blij! Ooh spannend meis! Haha ja ik ben al oud, heb wel jongere vriendinnen. Denk ik indd soms ook.. grow up haha. Ok茅 ga ik doen. Ohh joh, dat wist ik niet. Naja excuus!

4 jaar geleden

Reactie op Ladries

Ik heb denk ik na gisteren de beslissing genomen. Vandaag denk ik echt de k ...
Verschrikkelijk om te lezen, maar vertrouw op je gevoel! Je eigen moederkracht gaat diep en zal je niet in de steek laten ookal sta je er straks mss alleen voor. Stress en onrust is niet goed vpor jouw en de baby dus Geniet van dat kleine wondertje in je en zorg goed voor je zelf 馃挌