10 Reacties

vorig jaar

Nope hier precies hetzelfde 馃榾 ze is wel een van de weinige in de klas die nog met fiets trouwens. Maar zij vond idd Loopfiets ook spannend, klimmen enzo vindt ze ook spannend. Dus we doen gewoon rustig aan, met wat mooier weer proberen we het weer en dan lukt het vast in een keer. De een is wat sneller met motorische dingen en de ander weer met wat anders. Dus geen goede tips helaas 馃榾

vorig jaar

Onze zoon heeft precies 0 zin om te fietsen. Ik laat hem het tempo bepalen.

VRIEND

vorig jaar

Ieder kind is anders . Onze meid racete al met haar loopfiets. Voor gewoon fietsje was het even wachten tot ze groot genoeg was (ze is nog steeds een uk en wilde niet nog een kleinere kopen). En toen kon ze binnen 3 dagen zonder zijwieltjes fietsen. En 2 weken later op het crosbaantje in de wijk, levensgevaarlijk... maar ze doet het En gaat goed en vindt het geweldig. Maar 2 minuten stilzitten voor een boekje, ho maar. En herkent ook nog geen ander letters dan haar eigen beginletter. Als jou kindje zijwieltjes nodig heeft, lekker doen!

vorig jaar

Mijn zoontje ook nog niet maar heeft ook totaal geen interesse erin.. Heeft hij altijd al gehad met loopauto's en nu fietsen dan.. boeit m gewoon niet en hij wilt t niet. Kan hem moeilijk dwingen Hopelijk komt t op n dag

vorig jaar

Onze zoon fietst ook nog met zijwieltjes maar kan wel al zwemmen bijvoorbeeld. Elk kind is anders, volg je kindje maar. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat ze het zelf aangeven en dat wij als ouders niet proberen forceren want als ze er dan angstig voor worden zijn we verder van huis. Je bent goed bezig 馃憤馃徏 niet te veel mee inzitten 馃槉

9 maanden geleden

Tip; Met een sjaal onder de oksels leren fietsen. Sjaal onder de oksels door en bij de sjaal bij de rug vasthouden. Kun je telkens wat losser vasthouden. Zoek maar eens op. Werkt echt super. Op deze manier fietste onze dochter binnen 10 minuten zonder zijwieltjes weg.

8 maanden geleden

Hier ook pas sinds kort hoor maar korte bochten zijn nog lastig dus het gaat zeker nog niet vanzelf

8 maanden geleden

Hier al blij dat ze wel fietst. Met zijwielen...

7 maanden geleden

Van het weekend gefietst met sjaal onder haar armen dat werkte wel goed馃槂. Heeft nog wel veel oefening nodig hoor. Gaat nog wel even duren馃槅馃ぃ

7 maanden geleden

Ons zoontje leerde met 3,5 jaar fietsen zonder zijwielen, heeft nu z'n 3e fiets, en fietst regelmatig zelf naar school! Of mee toen ik 5km ging hardlopen