41 Reacties

5 jaar geleden

Izipizi!

5 jaar geleden

Ik heb van BabyBanz. Die zit met een zachte en verstelbare band om t hoofdje heen. Vandaag toevallig die voor ons meiske binnen gekregen. Ze was er zelf nog geen fan van, maar hij blijft wel zitten. Denk kwestie van wennen.

5 jaar geleden

Ik heb er een van dooky, met een bandje achter het hoofd. Die blijft goed zitten

5 jaar geleden

Heb m van prenatal

5 jaar geleden

Izipizi, zit goed bij mijn kleine meid van 4 maanden!

5 jaar geleden

Net te lange pootjes, dus zit erg los. Deze komt bij big bazar weg. En heb een piloten bril besteld bij prenatal.. zal morgen ofzo wel binnen komen

5 jaar geleden

Ik heb er een van Mini Meez voor 7 euro. Blijft goed zitten. Alleen niet als hij z'n hoofd draait om te slapen. Geen idee of er brillen bestaan die dat wel doen 🤷

5 jaar geleden

HEMA heeft met stiek er achter https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-accessoires/babyzonnebril-luipaard-33214220.html Heb zelf een gepolariseerde besteld op AliExpress

5 jaar geleden

HEMA heeft met stiek er achter https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-ac ...
Jaaa die hebben wij!

5 jaar geleden

Reactie op Kleintjeonderweg

Ik heb er een van Mini Meez voor 7 euro. Blijft goed zitten. Alleen niet al ...
Hier wil ik ook een bril bestellen welk model is dit?

5 jaar geleden

Deze is van KI ET LA Zeer makkelijk met rekkertje in alle kleuren verkrijgbaar denk ik . Deze is 0-12 maanden😃

5 jaar geleden

Izipizi! Daar zit ook een bandje bij die je aan de zonnebril kan vast maken.

5 jaar geleden

Izipizi 😎

5 jaar geleden

Baby Banz retro met verstelbare band

5 jaar geleden

Stoere vent 😜 deze is van Prénatal

5 jaar geleden

Ik vind deze foto's zo leuk allemaal! 😄😄 Zo stoer en schattig allemaal!

5 jaar geleden

Deze is van de prenatal

5 jaar geleden

Deze is van de prenatal

5 jaar geleden

Op de site vd prenatal zie ik alleen brilletjes voor babys van 10 maanden , kunnen onze ukkies die al op? Of kijk ik verkeerd

5 jaar geleden

Van de hema🙈😍