31 Reacties

3 jaar geleden

Nooit gedaan of nu ineens? Hij lijkt ook wat dikker dan de rest?

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Nooit gedaan of nu ineens? Hij lijkt ook wat dikker dan de rest?
nou viel me vrijdagavond op. en ja dat ie dikker is dat gevoel had ik ook.

3 jaar geleden

Nee lijkt me niet zoals het hoort, ik ben benieuwd wat de huisarts zegt!

3 jaar geleden

Hopelijk niks ernstigs. Het komt goed😘

3 jaar geleden

Reactie op Oktober23

Nee lijkt me niet zoals het hoort, ik ben benieuwd wat de huisarts zegt!
lijkt mij ook niet 😅. hij heeft er geen pijn aan. kan er ook aan zitten. ja ik ben ook benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Hopelijk niks ernstigs. Het komt goed😘
ow dat weet ik zeker! dankje! 😘

3 jaar geleden

Lijkt me niet goed. Mss een gesprongen peesje(?)

3 jaar geleden

Reactie op Cooking Baby Nr3

Lijkt me niet goed. Mss een gesprongen peesje(?)
oef dat klinkt pijnlijk. dacht zelf aan een spiertje wat te kort is ofzo 🙈. en ja ik weet het niemand is arts hier. maar was gewoon benieuwd. omdat ie ook geen pijn lijkt te hebben eraan (kan er aan zitten zonder terug trekken)

3 jaar geleden

Tw kort spiertje. Ik heb het zelf aan mijn pink.

3 jaar geleden

Tw kort spiertje. Ik heb het zelf aan mijn pink.
en dan is je pink ook stuk dikker? en is er niks aan gedaan?

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

oef dat klinkt pijnlijk. dacht zelf aan een spiertje wat te kort is ofzo 🙈 ...
Nee doet geen zeer. M'n moeder had het een paar jaar terug. Ze zei dat ze niks voelde. Ze kon hem zelf alleen niet strekken. 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

en dan is je pink ook stuk dikker? en is er niks aan gedaan?
Ja oogt war.dikker omdat het zeg maar beetje krom staat. Een paar jaar geleden een afspraak in het ziekenhuis gemaakt en die vertelde me.precies wat het was en wat ik er tegen kon doen maar.vond het niet nodig en heb het zo gelaten.

3 jaar geleden