8 Reacties
2 jaar geleden
Herkenbaar 😅 onze dochter kent een paar woordjes, maar praat nog niet echt. En begrijpt ons meestal ook niet.
Ze zei wekenlang 'pais, pais!'.. laatst achter gekomen: betekent prullenbak. Dan ligt er blijkbaar ergens afval ofzo.
Andersom begrijpt ze ons ook vaak niet, of inderdaad één woord maar niet de hele context van de zin. Lastig soms..
2 jaar geleden
Reactie op A-KH
Ons zoontje begrijpt ook vrijwel niks en praat nog helemaal niets. We lopen ...
Ah wel goed dat jullie al bij de logopedie lopen. Ik heb daar geen zin in om eerlijk te zijn, om zo vroeg al mee te beginnen. Vind ze nog zo klein haha. Alhoewel ik het soms wel moeilijk vind als andere leeftijdsgenootjes wel praten en wijzen etc. Over een maand begint mijn zoontje op de psz. Hopelijk leert hij daar wel praten en begrijpen. En jou zoontje ook ❤️
2 jaar geleden
Hier praat ze ook nog heel weinig paar woordjes. Als ze iets wil pakt ze mijn hand en neemt me mee. Maar wijst dan ook niet. Wel pakt ze haar laarzen als ik zeg dat we na buiten gaan. En als ik ga koken pakt ze vast haar bordje en zegt ze eteh (eten)en dan vervolgens geen hap willen eten🤭 ik moest vroeger ook na logopedie. Voor nu wacht ik nog even af. Ze heeft wel een goeie motoriek een echte waaghals met klimmen en klauteren. Kunt niet alles te gelijk he😊
2 jaar geleden
Reactie op Daniellebl
Hier praat ze ook nog heel weinig paar woordjes. Als ze iets wil pakt ze mi ...
Haha precies, dat denk ik ook altijd! Onze dochter is fanatiek op de klimtoestellen en haar loopfietsjes. En was de boekenkast ingeklommen toen daar een bakje met kruidnoten in stond... dus komt wel goed met haar 🤣