4 Reacties

6 maanden geleden

Eerste wat in mij opkomt is een oorontsteking? Volgens mij kan dat ook erg uitstralen naar de kaak. Maar weet niet of het ook het overgeven kan verklaren (misselijk van de pijn?). Bij twijfel kun je even de huisartsenpost bellen 😊 en anders morgen de huisarts

6 maanden geleden

Reactie op Lo93

Eerste wat in mij opkomt is een oorontsteking? Volgens mij kan dat ook erg ...
Jaaa daar zit ik idd ook aan te denken, vond t zo raar opeens uit het niets helemaal niet lekker en zo huilen terwijl dat niks voor hem is. Dankjewel ga morgen gelijk even de huisarts bellen

VRIEND

6 maanden geleden

Het is weer herfst. Heerst van alles. Dochter had dit weekend ook opeens 'auw in haar mond' en uit niks de boel onderspugen. Na lange slaap knapte zw snel weer op. Nu lig ik wakker, opeen enorme loopneus... heel irritant. Zou met een dagje ziek niet meteen zorgen maken. Ookk bij oorontsteking is het meestal weedt even aankijken. voor netten antibiotica te gebruiken. Ziek zijn hoort er helaas soms bij, dat kan een huisarts ook niet weg toveren.

6 maanden geleden

Reactie op 2020mama

Het is weer herfst. Heerst van alles. Dochter had dit weekend ook opeens 'a ...
Jaa dat klopt, was vorige week zelf ook ziek.. nee dat is ook zo. Maar heb helaas vaker meegemaakt in omgeving en met me zoontje helemaal in begin dat ik dacht ach gaat wel over. Of belde de huisarts en ja gaat wel over. En later was er toch meer aan de hand. Vandaar dat ik het even kwijt wou. En idd dit is periode van ziek zijn etc. Maar vond heeoon appart dat het zo uit het niets kwam. Maar bedankt!