17 Reacties
2 jaar geleden
Gefeliciteerd! Ik ben nu 29 weken zwanger en heb een dochtertje van 15 maanden. Ik ben aan het begin van mijn zwangerschap ook erg misselijk geweest ik heb hiervoor zetpillen gekregen Emesafene, die hielpen erg goed bij mij! Huisarts moest deze voorschrijven.
2 jaar geleden
Ik ben net uit die fase! Nu 10 weken zwanger voor m’n 2e en had vanaf week 6/7 twee enorm zware weken. Had ik bij m’n vorige kleintje echt niet.
Ik ben op aanraden v/d huisarts gembercapsules gaan slikken. Ik had er niet veel vertrouwen in maar toch maar geprobeerd. Het is toen een stuk beter geworden! Nog wel wat misselijk maar geen spugen/kokhalzen meer. Wie weet helpt het voor jou ook.
2 jaar geleden
Bij mij was cola zero en biscuit mijn redmiddel. En geen 6 blikjes op een dag maar wel de hele dag steeds een slok. Maar vooral droge dingen ging ik t best op. En hele dag door hapjes eten.. en niet m'n standaard maaltijden. En met 12 weken werd ik wakker en was alles over...
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Bij mij was cola zero en biscuit mijn redmiddel. En geen 6 blikjes op een d ...
Inderdaad de hele dag door kleine slokjes cola🙈 was echt het enige dat iets hielp.
En sochtens een droog biscuitjes dan weer op bed liggen wachten tot het in mijn maag geland was voor ik de dag kon beginnen
2 jaar geleden
Thanks allemaal! Ik snap niet hoe iedereen het doet.. ik wil alleen maar liggen zodat ik de misselijkheid het minste voel.. heb m'n kindje bij m'n schoonmoeder, ze weet nog niet eens dat we zwanger zijn.. (morgen 1e echo) Heb me ziekgemeld op het werk.. Echt een en al ellende..😔
2 jaar geleden
Emefasane, droge biscuits liggend eten voordat je opstaat. Ohhhh ik kan 't me nog goed herinneren😱🤮
één jaar geleden
Reactie op Lotje6
Thanks allemaal! Ik snap niet hoe iedereen het doet.. ik wil alleen maar li ...