13 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Probeer te genieten! Hoe moeilijk dan ook! Elke dag dat je zwanger bent, is er 1. Voor je het weet zit je op de 9 maanden!

4 jaar geleden

Probeer er inderdaad van te genieten hoe onwerkelijk het misschien ook lijkt. Te veel stress is niet goed en slaap en rust is op dit moment erg belangrijk

4 jaar geleden

Ow ja dat is moeilijk joh! Ik begrijp het goed! Ik ben diep van binnen ook erg bang voor vanalles. Ik denk niet dat je het volledig moet negeren want dan gaat het misschien nog groter worden. Maar zoek iig voldoende afleiding en probeer idd óók vd mooie blije momenten te genieten! Hopelijk wordt dat steeds meer en meer!! Zet em op!!!💪🙏👍

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wat een geschenk!!♡

4 jaar geleden

Gefeliciteerd. Ik ben ook 4w+3d. Prbeer te genieten. Heb dezelfde klachten, het voelt alsof ik ongesteld moet worden en krampjes en onderrufpijn. Hoort er bij maar snap je gevoel hoor. Heb zelf een miskraam gehad afgelopen december met 9 weken. Ben nu heel blij maar tegelijkertijd erg bang.

4 jaar geleden

Ik heb het zelfde Na dik 5 jaar bezig te zijn geweest en 9 miskramen ben ik ook zo bang om blij te zijn met deze. Heb de verloskundige ook nog niet gebeld gewoon omdat ik bang ben dat het fout gaat. Uitkijken na een dag en dan uiteindelijk .... Ik ben nu 5weken en 3 dagen en moet nu toch een keer gaan bellen voor een echo om er tussen gepropt te worden Moeilijk is het. Ik hoest veel omdat ik astma heb en dan heb ik last van bloedverlies. Druppels maar toch. Slapenloze nachten af en toe inderdaad

4 jaar geleden

Ik snap je angst zooooo goed Hier hetzelfde 3 jaar bezig geweest toen waren we ineens zwanger superblij bij 10 weken verloren en afscheid moeten nemen. Afgelopen november geopereerd in belgie aan een kleine t-baarmoeder en verklevingen Maar wij wilde toch de natuurlijke weg eerst proberen. Drie weken geleden was ik zo klaar met alle onzekerheid tussen angst en hoop eigenlijk al 4 jaar lang, dat ik een afspraak had gemaakt om een spiraal te laten plaatsen. Letterlijk 1x sex gehad afgelopen maand en wat denk je..... zwanger precies een jaar later. 5 dgn voor me nod en hij loop heel mooi op. Ik wil zo graag blij zijn, maar het lukt me niet Ik ben ook niet superangstig maar merk dat ik niet goed bij me gevoel kan komen. Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben al heb ik een waslijst met symptomen die soms ineens verdwijnen, en als ze weg zijn maak ik me zorgen en als ze er zijn merk ik dat ik me er niet aan wil hechten. Morgen zou mijn nod zijn... maar heb nu al, vermoeidheid, emo, trek in vlees, pijnlijke tepeltjes en vooral veel krampjes in me baarmoeder en me darmen en naar me liezen. En nu ik thuis zit let ik nog meer op alles... Vorige keer had ik het kamertje al klaar in me hoofd, maar nu kan ik nog geneens fantaseren.... heb 15 april afspraak voor de echo... en dat duurt nog zoooo lang ... Dus ik snap je! Kan helaas niet veel meer zeggen dan dat we moeten wachten...😰

4 jaar geleden

Wow gefeliciteerd! Ik had met 4 weken ook krampen, maar wel meer met een trekkerig gevoel. Alsof er een ballonnetje in mij zat. Verder weinig symptomen. Geniet van je zwangerschap en geloof erin dat het goed komt!

4 jaar geleden

Ik begrijp je helemaal! Na de eerste ICSI een positieve test, maar maak me ook veel zorgen. Menstruatie-achtige krampen horen erbij. Probeer er een beetje van te genieten.

4 jaar geleden

Weet precies wat je bedoelt... Hier dacht ik zelfs geen kinderen te kunnen krijgen. Nu zo bang dat het toch mis gaat. Een week na de eerste test slaap ik weer een beetje. Toch proberen te genieten, moeilijk als die angst zo groot is!

4 jaar geleden

Ik heb ook ontzettend veel schrik... want al drie keer eerder misgegaan. Hebben jullie eigenlijk al een bloedname laten doen ? Of wanneer zijn jullie dat van plan om te doen?

4 jaar geleden

Reactie op Evelien_82

Ik heb ook ontzettend veel schrik... want al drie keer eerder misgegaan. He ...
Dat gebeurd in Nederland niet

4 jaar geleden

Reactie op Evelien_82

Ik heb ook ontzettend veel schrik... want al drie keer eerder misgegaan. He ...
Ik ga dadelijk bellen voor een bloedafname. Ben nu 5+1.