2 Reacties
één jaar geleden
Yes! Onze dochter (nu bijna 2,5) sliep ook nooit alleen. Uiteindelijk gaat dat nu heel goed en blijft ze ook echt in haar bed dankzij het slaapschaap. Ik kon op een gegeven moment niet meer bij haar in bed liggen omdat mijn buik te groot werd en ik veel bekkenklachten had. Dit heb ik uitgelegd en gezegd dat mama daarom op een stoel ging zitten. Die stoel hebben we steeds een stukje verder weg gezet. Zat dan vaak wel een uur naast haar totdat ze echt sliep. Dit hebben we nu ook afgebouwd. Uitgelegd dat wij na het verhaaltje naar beneden gaan omdat ze een grote meid is en zelf kan slapen. Sochtends maakten we er dan echt een feestje van als ze zelf had geslapen. Daarnaast hebben we ook ons huis energetisch laten reinigen (moet je in geloven, maar heb het idee dat het bij ons heeft gewerkt!) en hebben we een geurdiffuser neergezet met slaap kindje slaap druppels (van geurwolkje). Dit was ook allemaal na de hulp van een slaapcoach (zonder resultaat). 2 weken geleden is onze 2e dochter geboren en de eerste slaapt nog steeds als een roosje☺️.
één jaar geleden
Oh ja. Zoonlief slaapt beter (mits een enkele keer wakker worden) als ik bij hem/hij bij mij slaapt. Nu de jongste (6maand) slaapt ook gewoon bij mij op de kamer weliswaar in eigen bedje. De oudste heeft een eigen (open) bedje maar komt s'nachts gewoon bij mij liggen.
En eerlijk ik vind het zelf heerlijk. 😇